Fórmula 1

Renault farà córrer a Alonso amb un motor diferent del de Fisichella per evitar riscos

Fernando Alonso té mig títol mundial de Fórmula 1 a la butxaca. L'altra meitat se l'haurà de guanyar diumenge al Brasil, en l'últim gran premi de la temporada. Depèn d'ell mateix i, a quatre dies de la cursa, totes les travesses li són favorables. Els Ferrari ho intentaran a la desesperada, mentre que Pedro Martínez de la Rosa, que encara no sap el seu futur, també aspira a fer un bon paper. Per a aquesta cursa, l'equip Renault ha informat que els seus dos pilots, Fernando Alonso i l'italià Giancarlo Fisichella, utilitzaran motors diferents.

Actualitzat

Fisichella correrà al circuit d'Interlagos amb l'última especificació del motor creat per Renault, denominat amb la lletra "I", fabricat amb peces de curta durada. És més potent i està ideat perquè duri només una cursa. Alonso, en canvi, que necessita un sol punt per guanyar el Mundial, sempre que el guanyador de la carrera sigui l'alemany Michael Schumacher (Ferrari), durà l'última especificació del motor "D", amb peces de més durada i ideat per a dues carreres, encara que només s'utilitzi per a una.

L'objectiu és vetllar per la fiabilitat. Aquesta és l'estratègia triada per Renault per mirar de sortir del Gran Premi del Brasil amb els títols de pilots i de constructors. El director tècnic de Renault, Bob Bell, ha assegurat que la política esportiva no ha canviat i que al Brasil l'objectiu de l'escuderia francesa és la mateixa de sempre: sortir a la recerca de la victòria.

Anar al contingut