Ryanair aprofita els mals resultats de Pep Guardiola i Jurgen Klopp per promocionar els seus vols
El departament de màrqueting de la companyia aèria ha estat ràpid per promocionar els seus vols aprofitant els resultats de la jornada de futbol de la Premier League del cap de setmana
El departament de màrqueting de la companyia aèria Ryanair ha aprofitat el mal resultat del Manchester City aquest diumenge al camp de l'Everton (4-0) per intentar captar clients. L'aerolínia irlandesa fa servir la imatge de l'entrenador dels "blues" per promocionar els seus vols amb el lema "Escape the blues" (La fuga dels "blues").
Escape the blues from £7.99 with https://t.co/cgLkPq5oJZ #EVEMCI pic.twitter.com/jode8MlUmm
Ryanair (@Ryanair) 15 de gener de 2017
Guardiola no ha estat l'únic entrenador víctima dels publicistes de Ryanair. Després de l'empat del Liverpool de Jurgen Klopp amb el Manchester United, la línia aèria també ha fet servir la imatge del tècnic alemany per promocionar-se. En el seu cas, el lema utilitzat és "Busques una fugida ràpida?"
Looking for a quick escape? Fly out of @manairport from £7.99 with https://t.co/cgLkPq5oJZ #MANLIV #pogba pic.twitter.com/oJEowW8sCm
Ryanair (@Ryanair) 15 de gener de 2017