L'Estat reitera el compromís d'enllestir enguany la variant de l'N-340 a l'Aldea, amb un cost de prop de 30 MEUR

Tarragona (ACN).- El ministeri de Foment manté el compromís de posar en servei aquest mateix any l'esperada variant de l'N-340 a l'Aldea, amb un cost proper als 30 MEUR. Així ho ha reiterat aquest dimarts el subdelegat del govern espanyol a Tarragona, Jordi Sierra, en un article d'opinió, on reconeix el "dèficit històric" d'infraestructures de la demarcació. Sierra ha insistit també que, abans d'acabar la legislatura, s'enllestiran les obres d'ampliació de la T-11 -l'autovia entre Tarragona i Reus- que, amb un cost de més de 35 MEUR, podria inaugurar-se també aquest 2013. L'Estat assegura també que aquest any es posarà en servei el primer tram de gairebé vuit quilòmetres de l'autovia A-27 entre Tarragona i el Morell.
L'Estat reitera el compromís d'enllestir enguany la variant de l'N-340 a l'Aldea, amb un cost de prop de 30 MEUR

L'Estat reitera el compromís d'enllestir enguany la variant de l'N-340 a l'Aldea, amb un cost de prop de 30 MEUR

Tarragona (ACN).- El ministeri de Foment manté el compromís de posar en servei aquest mateix any l'esperada variant de l'N-340 a l'Aldea, amb un cost proper als 30 MEUR. Així ho ha reiterat aquest dimarts el subdelegat del govern espanyol a Tarragona, Jordi Sierra, en un article d'opinió, on reconeix el "dèficit històric" d'infraestructures de la demarcació. Sierra ha insistit també que, abans d'acabar la legislatura, s'enllestiran les obres d'ampliació de la T-11 -l'autovia entre Tarragona i Reus- que, amb un cost de més de 35 MEUR, podria inaugurar-se també aquest 2013. L'Estat assegura també que aquest any es posarà en servei el primer tram de gairebé vuit quilòmetres de l'autovia A-27 entre Tarragona i el Morell.