El Pont de Príncep de Viana de Lleida rep més de 12.000 trajectes diaris

Lleida (ACN).- El 10 d'abril del 2010 va entrar en servei el pont de Príncep de Viana de Lleida, obra de l'enginyer navarrès Javier Manterola. Tres anys després, aquest eix que enllaça l'LL-11 -antiga carretera N-II- fins a la plaça Europa està plenament inserit en la xarxa viària que connecta el centre de la capital del Segrià ja que diàriament s'hi fan més de 12.000 trajectes diaris, xifra que s'ha vist incrementada després de l'obertura, ara fa un any, de l'eix viari que connecta el centre de la ciutat amb la Bordeta i els Magraners ja que la seva construcció van servir per enllaçar amb el vial de Victoriano Muñoz i amb aquests dos barris. L'entrada en funcionament d'aquest eix viari va permetre, a la vegada, la posada en funcionament del pont sobre les vies del tren entre la Bordeta i els Magraners.
El Pont de Príncep de Viana de Lleida rep més de 12.000 trajectes diaris

El Pont de Príncep de Viana de Lleida rep més de 12.000 trajectes diaris

Lleida (ACN).- El 10 d'abril del 2010 va entrar en servei el pont de Príncep de Viana de Lleida, obra de l'enginyer navarrès Javier Manterola. Tres anys després, aquest eix que enllaça l'LL-11 -antiga carretera N-II- fins a la plaça Europa està plenament inserit en la xarxa viària que connecta el centre de la capital del Segrià ja que diàriament s'hi fan més de 12.000 trajectes diaris, xifra que s'ha vist incrementada després de l'obertura, ara fa un any, de l'eix viari que connecta el centre de la ciutat amb la Bordeta i els Magraners ja que la seva construcció van servir per enllaçar amb el vial de Victoriano Muñoz i amb aquests dos barris. L'entrada en funcionament d'aquest eix viari va permetre, a la vegada, la posada en funcionament del pont sobre les vies del tren entre la Bordeta i els Magraners.