Altadis apuja 15 cèntims el paquet de tabac de les seves marques

Des d'avui algunes marques de tabac són més cares. Els paquets de Fortuna, Ducados, Nobel i BN s'han encarit 15 cèntims i ara costen 2 euros i 65 cèntims. També s'apuja 15 cèntims el paquet de West, que passa a costar 2 euros amb 45 cèntims. Aquestes marques les comercialitza la britànica Imperial Tobacco, que l'any passat va adquirir la tabaquera hispanofrancesa Altadis. L'encariment d'aquests productes d'Imperial Tobacco s'afegeixen als que dissabte passat es van aplicar sobre alguns productes de la seva competidora Phillip Morris, com Marlboro o Chesterfield, que ara costen 3,10 euros i 2,85 euros, respectivament.
Altadis apuja 15 cèntims el paquet de tabac de les seves marques

Altadis apuja 15 cèntims el paquet de tabac de les seves marques

Des d'avui algunes marques de tabac són més cares. Els paquets de Fortuna, Ducados, Nobel i BN s'han encarit 15 cèntims i ara costen 2 euros i 65 cèntims. També s'apuja 15 cèntims el paquet de West, que passa a costar 2 euros amb 45 cèntims. Aquestes marques les comercialitza la britànica Imperial Tobacco, que l'any passat va adquirir la tabaquera hispanofrancesa Altadis. L'encariment d'aquests productes d'Imperial Tobacco s'afegeixen als que dissabte passat es van aplicar sobre alguns productes de la seva competidora Phillip Morris, com Marlboro o Chesterfield, que ara costen 3,10 euros i 2,85 euros, respectivament.
Altadis ha encarit el preu del tabac de les seves principals marques tant de tabac negre com ros. També JPS i West han augmentat el preu en 15 cèntims a partir d'aquest dimecres. Mentre que els Davidoff, tant en la seva versió Classic com Gold, apugen el seu preu 10 cèntims, fins als 3,20 euros.

Pujada de Marlboro i Chesterfield


La pujada de les principals marques d'Altadis i Imperial Tobacco s'ha produït només uns dies després que Philip Morris decidís incrementar entre 10 i 15 cèntims el preu de diverses marques de cigarrets, entre les quals figuren Marlboro i Chesterfield.

En concret, la multinacional nord-americana ha encarit 10 cèntims el paquet dur de la seva marca emblemàtica, Marlboro, fins als 3,10 euros, davant dels 3 euros que costava abans. En canvi, el preu del paquet tou no l'ha canviat i continua en els 3 euros.