La transmissió del BATE Boríssov-Barça, el més vist

TV3, líder d'audiència d'octubre amb una quota del 13,1%

TV3 acaba el mes d'octubre sent líder en solitari i liderant el rànquing de programes més vistos 29 dels 31 dies del mes

TV3 és líder d'audiència del mes d'octubre amb una quota del 13,1%, davant de Tele5, que ha aconseguit un 12,1% de quota, i d'Antena3, amb un 11,5%. En quarta posició, i amb una quota del 7,1%, hi ha La Sexta, que ha superat La1, cinquena classificada amb un 6,9%. Finalment, Cuatro ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,3%.

Pel que fa als canals temàtics, el 3/24 ha tancat el mes d'octubre amb una quota de l'1,4%, la mateixa que el Super3/33 que en la franja infantil del Super3 creix una dècima respecte al mes de setembre i obté una quota de l'1,6%, situant-se com segon canal entre l'audiència de quatre anys i més. Esport3 tanca el mes amb una quota del 0,9% i lidera els temàtics esportius.

TV3 acaba l'octubre sent líder d'audiència en solitari i mantenint-se com la preferida dels espectadors catalans. TV3 ha estat la cadena més vista durant 18 dies, ha encapçalat el rànquing de programes més vistos 29 dies i ha situat 18 programes en el rànquing dels 40 de més audiència.

Els informatius, més líders

Els informatius de TV3 continuen sent els preferits de l'audiència catalana i aquest mes d'octubre han augmentat l'audiència en totes les seves edicions. Aquest interès per l'actualitat ha fet que dels 29 dies del mes en què un programa de TV3 ha liderat l'audiència del dia, en 24 ocasions ho hagin fet els informatius. El "TN migdia" ha obtingut el mes d'octubre una quota de pantalla del 29,4% amb una audiència mitjana de 556.000 espectadors, i ha estat el més vist des de l'octubre de l'any passat.

18 programes de TV3 entre els 40 més vistos del mes

TV3 ha liderat el rànquing dels 40 programes més vistos del mes d'octubre, on hi ha situa situat 18 programes. El podi l'ocupa la transmissió del partit de Champions entre el BATE Boríssov i el Barça, disputat el dimarts dia 20, que va tenir una audiència de 921.000 espectadors i una quota del 28,6%. En aquest rànquing també hi figuren les diferents edicions dels TN i estrenes d'aquesta temporada, com el programa presentat per Xavier Sala i Martín i Tian Riba, "Economia en colors", que ocupa el quart lloc amb el capítol "Blau: el fals 9", emès el dia 4 d'octubre, que va tenir una audiència de 673.000 espectadors i una quota del 21,2%%. El segueix la transmissió del partit de Lliga de Campions entre el Barça i el Bayer Leverkusen, amb 1.055.000 espectadors i una quota del 31,9%.

"Merlí", una altra de les estrenes de la temporada, continua tenint una molt bona acollida entre un públic fidel que cada dilluns el converteix en líder de la seva franja. Aquest mes, "Merlí", amb el capítol "Aristòtil", s'ha situat en el 10è lloc amb una audiència de 591.000 espectadors i una quota del 19,3%.

En aquest rànquing també hi trobem programes de servei, com és el cas del "30 minuts", concretament el titulat "Parlem", que es va emetre el dia 4 d'octubre i va tenir una audiència de 669.000 espectadors i una quota del 20,6%. Un altre programa de servei, en aquest cas el reportatge "El viatge de Companys", també figura entre els 40 més vistos. Ocupa el lloc catorzè amb una audiència de 526.000 espectadors i una quota del 15,9%.

El 3/24, referència informativa

El canal informatiu 3/24 es consolida cada vegada més com la referència informativa dels espectadors catalans. Aquest mes ha obtingut una quota de l'1,4%. Les noves ofertes, com és el cas de l'espai "Més 324", han tingut una molt bona acollida, amb quotes que han arribat a superar el 3%.

Pel que fa als altres canals temàtics, Esport3 s'ha situat en una quota del 0,9%, quatre dècimes per damunt del seu competidor temàtic.

Pel que fa al conjunt del Super3/33 marca una quota de l'1,4% i es manté respecte al mes passat. El Super3, en la seva franja d'emissió, creix una dècima respecte al mes de setembre i acaba el mes d'octubre amb un 1,6% de quota. En el "target" específic de nens obté un 10,1% i millora el seu registre en 2,1 punts respecte al mes passat.

TV3, la cadena generalista més ben valorada, manté el seu rècord històric

Segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada i aquest mes d'octubre manté el seu rècord històric amb un 8,3. El 33 ocupa el tercer lloc amb un 8.2.

Entre la valoració de programes destaca la qualificació del documental "El viatge de Companys", qualificat amb un 8,7, i la d'"Economia en colors", que ha rebut un 8,4.

Els informatius de TV3, amb un 8,4, dominen el rànquing de programes informatius diaris molt per davant dels seus competidors i són líders en credibilitat i imparcialitat segons el panel qualitatiu de GFK.

"Aristòtil" regna a la xarxa

Els filòsofs de "Merlí" dominen l'audiència a internet, aquest mes d'octubre. Els tres vídeos més vistos del mes han estat quatre capítols de la sèrie de TV3, en concret els capítols "Aristòtil", el més vist, que ha tingut gairebé 59.000 visitants únics; "Sòcrates", amb més de 56.000 usuaris, "Schopenhauer", que supera els 53.000, i "Foucault", el més recent, amb més de 47.000 visitants únics. El cinquè vídeo més visitat del mes ha estat el capítol de "Polònia" del dia 1 d'octubre, amb gairebé 45.000 visitants.

En aquest rànquing de vídeos amb major nombre d'usuaris també hi figura el programa "Economia en colors", en concret el capítol titulat "Blau. El fals nou", que ha tingut gairebé 36.000 usuaris únics.

Les xifres globals del mes d'octubre superen el milió dos-cents cinquanta mil usuaris únics, que han fet més de quatre milions nou-centes mil reproduccions. Els telenotícies, "La Riera", "Merlí", "Polònia" i "Els matins" continuen sent els programes més vistos.

Anar al contingut