"TN vespre"
"TN vespre"
AUDIÈNCIES

TV3 torna a ser líder, amb un extraordinari 24,9%, en una jornada en què més d'un milió d'espectadors van veure el "TN vespre"

TV3 torna a liderar amplíssimament el dia, amb una quota del 24,9%, i supera en gairebé 15 punts la segona cadena, Telecinco. L'espai més vist va ser el "TN vespre", amb 1.054.000 espectadors i una quota del 36,6%. Tots els programes de TV3, des del "TN matí" fins al "Més 3/24", van ser líders de les seves franges. Cinc dels espais més vistos van ser de TV3, en un dia en què també el "Sense ficció" va igualar el millor resultat de l'any.

El portal de la CCMA va registrar una audiència de 490.000 usuaris únics, el doble de la mitjana diària.

TV3 va liderar de manera molt destacada la jornada d'ahir, dimarts, amb una quota del 24,9%, i va superar en 14,9 punts Telecinco, la segona cadena classificada. Cinc dels espais més vistos van ser de TV3. La cadena va liderar el dia des de primera hora del matí fins ben entrada la matinada, i tots els programes, des del "TN matí" fins al "Més 3/24", va ser líders de les seves franges.

L'espai més vist del dia va ser el "TN vespre", amb unes dades extraordinàries: 1.054.000 espectadors i una quota del 36,6%. L'informatiu presentat per Toni Cruanyes va superar el resultat de dilluns i va fer el millor registre des del 10 d'octubre del 2017. El segon lloc del rànquing va ser per al "Sense ficció", amb una quota del 26,9%, que amb el documental "1-O, cas obert" va igualar l'audiència -644.000 espectadors-, del seu millor resultat d'aquest any, amb l'emissió del 22 de gener d'"Altsasu: ferides obertes".

El "TN migdia", amb Raquel Sans i Carles Prats, va ser tercer, amb 577.000 espectadors i un 32,6% de quota. El va seguir l'"Està passant", el programa d'humor del vespre que condueix Toni Soler, amb 499.000 espectadors i un 23,2% de quota, una de les millors xifres de la temporada.

El "TN comarques", amb Núria Solé, va ocupar el cinquè lloc, amb una quota del 28,7% i 435.000 espectadors, el millor resultat des del 27 de febrer del 2018.

En novena posició es va situar el "Cuines", en què Marc Rivas va fer boles de patata i col a l'allada, que va obtenir una quota 18,9% i van seguir 316.000 espectadors. El "Més 3/24", presentat per Xavier Grasset, va ser l'onzè espai més vist, amb 307.000 espectadors i un 25,2% de quota.

"Com si fos ahir", va ser el quinzè més vist del dia, amb una quota del 16,9% i 266.000 espectadors. El va seguir el "Tot es mou", l'espai d'actualitat i d'entreteniment diari que presenten Helena Garcia Melero i Lluís Marquina, que va aconseguir el millor resultat de la temporada i un dels millors de l'any, amb una quota del 19,6% i 263.000 espectadors.

"Planta baixa" continua amb el ascens meteòric. L'edició d'ahir va ser la més vista, amb un 23,5% i 235.000 espectadors.

L'audiència digital dobla la mitjana diària

El portal de la CCMA va tenir ahir una audiència de 490.000 usuaris únics, el doble de la mitjana diària. És la tercera millor dada del portal des del gener del 2018, només per sota de l'audiència del dia de publicació de la sentència i de les eleccions municipals del mes de maig.

Ahir es van fer 785.000 reproduccions de vídeo i 203.000 d'àudio, dades similars a les registrades els dies del judici del procés.

L'app del 3/24 va registrar ahir 87.000 usuaris únics, la segona millor audiència de l'any. Mentre que l'app de TV3 la van fer servir 59.000 usuaris únics i, la de Catalunya Ràdio, 38.000.

A les xarxes socials, l'etiqueta #SentènciaProcés ja acumula més de 508.000 missatges a Twitter, i l'etiqueta #SentènciaCatRàdio registra 14.500 missatges.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

#audiènciesTV3

 

Anar al contingut