
Àlex Roca completa la Marató de Barcelona i fa història
Àlex Roca ha hagut de superar nombrosos reptes a la vida, i per això, quan va revelar que el seu nou repte era completar la Marató de Barcelona, molts dels seus seguidors van tenir clar que tenia moltes opcions de sortir-se'n. Aquest atleta s'ha convertit en la primera persona amb un 76% d'incapacitat física que completa una marató.
Roca, acompanyat en tot moment de l'ultrafondista Valentí Sanjuán, que ho ha retransmès pel seu canal de Twitch, ha invertit 5 hores, 50 minuts i 2 segons. A cobrir els 42.195 quilòmetres de recorregut. Ha acabat el 10.754 dels 10.864 corredors que han completat la cursa. Però ha aconseguit una gesta majúscula.
Abans de començar la cursa, aquest ambaixador de la Fundació del FC Barcelona ja ens avisava que estava plenament mentalitzat per aconseguir-ho:
🔴 El missatge d'Àlex Roca, atleta amb un 76% de discapacitat física que correrà la Marató#MaratóBCNTV3 ▶ https://t.co/tuR8cGIOWS pic.twitter.com/yMlu61IikU
TV3.cat (@tv3cat) March 19, 2023
"Tinguem limitacions o tinguem pors, si tenim un somni i treballem en equip i amb ganes el podem aconseguir. Estem aquí per intentar fer història i recolzar a totes les poersones del món perquè aconsegueixin els seus somnis i els seus objectius"
