Barcelona

El Bread & Butter bat rècords, amb 33.000 visitants el primer dia

"Ens quedem a Barcelona". Així de contundent s'ha mostrat el director de la fira Bread & Butter, Kart-Heinz Müller, després de l'excel·lent inici de la sisena edició de la mostra de moda urbana que, només el primer dia, han visitat més de 33.000 persones. Aquesta edició, que aporta uns 100 milions d'euros a la ciutat, espera superar els 100.000 visitants.

Actualitzat
Els organitzadors del Bread & Butter fan un balanç positiu del primer dia de la mostra, que amb 33.000 visitants ha batut rècords i creix un 23% respecte a l'any passat. Segons el seu director, "es complirà el lema d'aquesta edició: 'King Size'" (talla gran). Amb un 67% de visitants estrangers, la fira de moda urbana es consolida com "la més important i internacional del sector", segons Kart-Heinz Müller. També els expositors són, majoritàriament, de fora: dels 954 negocis presents a la fira només una seixantena són catalans, i uns seixanta més de la resta de l'Estat.

El B&B també ha fet balanç econòmic. Segons els organitzadors, les dues edicions anuals del Saló -la del gener i la de juliol- aporten a la ciutat uns 200 milions d'euros. Els 100.000 visitants previstos per aquesta edició es tradueixen en una alta ocupació d'hotels i apartaments de la ciutat, i també en algunes complicacions per circular per la Plaça Espanya. De fet, la Fira de Barcelona i els directors de Bread & Butter negocien amb l'Ajuntament poder ocupar una part dels exteriors del recinte per celebrar una espècie de "festival de la moda" a la ciutat que impliqui els barcelonins en esdeveniments relacionats amb la moda urbana.
Anar al contingut