La Marató de TV3, guardonada amb el Premi Aster de Comunicació Empresarial

La campanya de comunicació de "La Marató, 25 anys" ha estat reconeguda amb el Premi Aster de Comunicació Empresarial de l'Escola de Negocis ESIC de Barcelona. El guardó va ser recollit per Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató.
La Marató de TV3, guardonada amb el Premi Aster de Comunicació Empresarial

La Marató de TV3, guardonada amb el Premi Aster de Comunicació Empresarial

La campanya de comunicació de "La Marató, 25 anys" ha estat reconeguda amb el Premi Aster de Comunicació Empresarial de l'Escola de Negocis ESIC de Barcelona. El guardó va ser recollit per Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató.
PremiosAsterESIC - La Marató

PremiosAsterESIC - La Marató

Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató, va recollir el Premi Aster de Comunicació Empresarial, atorgat a la campanya de comunicació de "La Marató, 25 anys", ahir a la nit durant l'acte de graduació dels alumnes de l'escola de negocis ESIC, al Teatre Nacional de Catalunya.

L'Escola de Negocis ESIC reconeix amb aquest premi la campanya de comunicació de La Marató d'aquest any, corresponent al seu 25è aniversari, per explicar de manera clara i transparent totes les vivències dels afectats i per fer de la comunicació una eina social amb resultats reals. Aquesta campanya engloba tots les accions que es posen en marxa per mobilitzar i sensibilitzar el públic i convertir aquest en un projecte solidari únic. Començant per l'espot televisiu, el llibre i el disc, com els temes més destacats de la campanya, però incloent-hi també tots els vídeos, promocions i xerrades divulgatives i totes les activitats populars que se celebren a tot el territori català.

La Marató de TV3 és un format televisiu únic que mobilitza, des de fa 25 anys, tota la societat catalana al voltant de dos objectius: sensibilitzar i recaptar fons per a la investigació biomèdica. En la seva trajectòria, La Marató de TV3 s'ha convertit en un referent de solidaritat, divulgació, sensibilització i participació, i ha traspassat les fronteres clàssiques d'un programa de televisió amb una durada de 15 hores en directe, seguit per més de 3 milions de persones. Al llarg de les seves 24 edicions ha recaptat més de 151 milions d'euros que han servit per finançar 757 projectes de recerca biomèdica, amb prop de 7.000 investigadors implicats.

L'edició 2016 de La Marató de TV3, que se celebrarà el 18 de desembre, es dedicarà a l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Els fons que es recaptin suposaran una injecció significativa en el camp de la recerca del cervell i la medul·la espinal, un àmbit complex de la biomedicina que s'aborda des de més de 15 especialitats professionals.

Els Premis Aster s'atorguen anualment com a reconeixement als mèrits de persones i entitats en la seva activitat professional i volen potenciar la integració entre la formació acadèmica i la vida empresarial. El jurat d'aquests premis, considerats uns dels més prestigiosos en l'entorn empresarial de l'Estat, està constituït per personalitats rellevants del món empresarial.