L'Ajuntament de Madrid suspèn la campanya de publicitat de la nova pilota de la Lliga de futbol
La campanya publicitària havia de durar una setmana i, al final, ha estat molt més curta. El nou espònsor de la marca de la pilota de la Lliga d'aquesta temporada havia firmat una campanya amb l'ajuntament, però el consistori madrileny ha hagut de retirar-la a correcuita dels carrrers del centre de la ciutat.
El motiu? La gran quantitat de reaccions que hi ha hagut a la xarxa per part de molts madrilenys que s'han queixat del perill que comporta disfressar un piló esfèric de ciment amb els colors d'una vistosa pilota de futbol.
Sobre el paper, la idea era bona, però, en aquesta ocasió, els publicistes i els creatius no han pensat en l'instint dels nens i el dels grans aficionats al futbol, que, quan veuen una pilota, primer la xuten i després comproven la pressió de l'aire; en aquest cas, el que comproven és la duresa del ciment que hi ha a sota. En aquest "partit" no hi haurà més ensurts ni "jugadors" lesionats gràcies a la pressió popular que s'ha fet a través de la xarxa.