Logo del canal Esport3 amb una excursionista fent el cim
Esport3 ha fet el cim amb les seves audiències
Esport3

Audiència rècord a Esport3!

El canal esportiu català registra el millor mes de febrer des del 2013

Redacció Esport3Actualitzat

2 milions 178 mil catalans han connectat (mínim un minut) amb l'ESPORT3 aquest mes de febrer (+18.000 respecte al gener 2023, +603.000 respecte al febrer del 2023). Un augment d'espectadors considerable que consolida l'aposta per l'esport en directe; competicions europees i esport català; que conviuen amb èxit, amb els programes d'informació, tertúlia i anàlisi.

Feia una dècada que Esport3 no feia tan bons números un mes de febrer: 1,3 de quota; que és, també, la millor dada mensual global des de l'abril del 2016.

L'emissió més vista del mes és el programa "Gol a gol" del 3 de febrer (103.000, 5,8%). L'"Onze" del 26 de febrer (96.000, 7.6%) és el més vist de la temporada i el millor des del 17 de maig del 2023.

El futbol femení, a dalt de tot en digital

El contingut esportiu és un puntal de 3Cat, també, en el consum digital. L'emissió més vista en directe del mes és el partit de futbol femení de quarts de final de la Copa de la Reina entre el Barça i el Sevilla, amb 20.900 dispositius únics.

El 7 de febrer, la transmissió en directe d'aquesta eliminatòria per TV3 va liderar àmpliament la seva franja amb una audiència mitjana de 317.000 espectadors, una quota del 16,2% i 865.000 persones d'audiència acumulada. La PRÈVIA (210.000, 14,8% i 302.000 d'acumulada) i el POST (317.000, 20% i 865.000 d'acumulada) també van liderar.

 

Anar al contingut