TV3, líder d'audiència del novembre amb una quota del 13,1%

TV3 acaba el mes de novembre sent líder en solitari i liderant el rànquing de programes més vistos 26 dels 30 dies del mes TV3 lidera l'audiència 18 dels 30 dies del mes TV3 situa 20 programes entre els 40 més vistos La transmissió del Barça-Roma, programa més vist del mes. Els "Telenotícies", "30 minuts. Fugir de l'Estat Islàmic", "Polònia" i "Merlí", entre els deu programes més vistos del mes de novembre El 3/24 tanca amb una quota de l'1,8%, segon millor registre de l'any, gràcies a la cobertura del debat d'investidura d'Artur Mas o els atemptats a París TV3 és líder d'audiència del mes de novembre amb una quota del 13,1%, davant d'Antena3, que ha aconseguit un 11,8% de quota, i de Tele5, amb un 11,7%. En quarta posició, i amb una quota del 6,9%, hi ha La Sexta, que ha superat La1, cinquena classificada amb un 6,8%. Finalment, Cuatro ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,3%.

TV3 és líder d'audiència del mes de novembre amb una quota del 13,1%, davant d'Antena3, que ha aconseguit un 11,8% de quota, i de Tele5, amb un 11,7%. En quarta posició, i amb una quota del 6,9%, hi ha La Sexta, que ha superat La1, cinquena classificada amb un 6,8%. Finalment, Cuatro ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,3%.Pel que fa als canals temàtics, el 3/24 ha tancat el mes de novembre amb una quota de l'1,8%. Aquest és el segon millor registre d'aquest any i l'ha aconseguit gràcies a la cobertura informativa d'actes com les sessions de debat sobre la investidura d'Artur Mas com a president de la Generalitat o els atemptats d'Estat Islàmic a París. El canal Super3/33 se situa en un 1,4% i es manté respecte al mes passat. La franja infantil del Super3 obté quota de l'1,6%, i continua sent el segon canal entre l'audiència de quatre anys i més, empatat amb Boing. Esport3, líder dels temàtics esportius, tanca el mes amb una quota de l'1,2% i creix tres dècimes respecte al mes d'octubre.

Els informatius lideren l'audiència 22 dies del mes

Els informatius de TV3 continuen sent els preferits de l'audiència catalana i aquest mes de novembre, dels 26 dies del mes en què un programa de TV3 ha liderat l'audiència, en 22 ocasions ho han fet els informatius. El "TN migdia" ha estat líder d'audiència en vuit ocasions i el "TN vespre" i el "TN cap de setmana vespre", en set ocasions cada un. Aquests informatius milloren els resultats del mes d'octubre. Destaca especialment el "TN migdia" que aconsegueix la millor quota des del mes d'abril del 2013, amb una mitjana de 567.000 espectadors i una quota del 30,3%. El "TN cap de setmana vespre", amb 609.000 espectadors i un 21% de quota, és el mes vist des del novembre del 2012.

20 programes de TV3, entre els 40 més vistos del mes

TV3 ha liderat el rànquing dels 40 programes més vistos del mes de novembre, on hi ha situat 20 programes. El podi l'ocupa la transmissió del partit de Champions entre el Barça i la Roma, disputat el dimarts dia 24, que va tenir una audiència d'1.099.000 espectadors  i una quota del 34,3%.  En aquest rànquing també hi figuren les diferents edicions dels TN, com el "TN cap de setmana vespre" del diumenge dia 15 -dos dies després dels atemptats de París- amb 741.000 espectadors i una quota del 23,2%, tercer programa més vist del mes. A continuació, en quart i cinquè lloc, les edicions dels "TN vespre" i "TN migdia" del dia 2 de novembre, coincidint amb els temporals de llevant –meteorològic- i el que provocava la decisió de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, de convocar els portaveus dels partits per intentar accelerar l'aprovació de la declaració d'inici del procés de desconnexió. Aquestes edicions van tenir 716.000 i 702.000 espectadors, amb unes quotes del 24,6 i el 32,8%, respectivament.

Set dels deu programes més vistos són de TV3. A més dels quatre que ja hem esmentat – la transmissió del Barça-Roma i les edicions dels "TNCSV", "TNV" i "TNM"- en aquesta llista hi trobem, en setè lloc, l'impactant "30 minuts" "Fugir de l'Estat Islàmic", emès el dia 22, que va tenir una audiència de 631.000 espectadors i una quota del 18,1%.

No només la informació i els programes de servei han tingut una molt bona acceptació entre l'audiència. En el rànquing dels programes més vistos també hi destaquen les produccions dramàtiques, d'entreteniment, divulgació i esportius. "Polònia" és el vuitè programa més vist del mes, en concret, l'emès el dia 26, en què Artur Mas intentava esmorzar un croissant de xocolata, una setmana després que va intentar Antonio Baños. A continuació, en novè lloc, "Merlí", amb el capítol "Els sofistes", que va tenir una quota del 20,5% i una audiència de 610.000 espectadors. Els dilluns, "Merlí" ha dominat la seva franja d'emissió amb comoditat gràcies a un públic fidel que també el segueix a la xarxa, com explicarem més endavant.

Entre els 40 programes més vistos també hi ha la final d'"Oh Happy Day" que, amb 553.000 espectadors, ha estat el segon programa més vist de la història del concurs; l'últim capítol d'"Economia en colors", "La noia dels caramels"; el "Sense ficció" dedicat a "Messi"; el "Catalunya Experience" protagonitzat pel "jove" Nigel Planer i programes esportius com "Zona Champions", "Hat trick Barça" posterior a la victòria del FC Barcelona al Bernabéu per 0-4 o el resum del Barça-Bate Boríssov.

El 3/24, referència informativa

El canal informatiu 3/24 aquest mes de novembre ha aconseguit una quota de l'1,8%, la segona millor d'aquest any. La cobertura del debat d'investidura va tenir una molt bona acollida entre l'audiència i els dies 9 i 10 de novembre les quotes d'audiència van ser de 3,9% i 4,7% respectivament. Durant la transmissió dels debats, el 3/24 es va situar com a tercera cadena més vista en aquell moment. Els atemptats de París també es van reflectir en l'audiència del 3/24, que el dia 14 – l'endemà- registrava una quota del 2,7%.

Esport3 creix tres dècimes respecte al mes d'octubre i se situa en una quota de l'1,2%, nou dècimes per damunt del seu competidor temàtic. En el canal esportiu de la CCMA, va tenir una bona acceptació la transmissió del partit de l'Eurolliga de bàsquet entre el Barça i el Lokomotiv, el dia 12, va tenir una audiència de 102.000 espectadors i una quota del 3,6%. El canal, en el conjunt del dia, va tenir una quota de l'1,6%.

El clàssic també ha incidit en l'audiència del canal Esport3. El dia 21, dia del partit, Esport3 va tenir, en el conjunt del dia, una quota global del 3,3% i va igualar el millor resultat de l'any, que s'havia registrat el 15 d'abril, quan l'equip blaugrana es va enfrontar al PSG en eliminatòria de Champions. Aquest resultat va ser fruit de l'audiència que van tenir programes "Hat trick Barça" o, durant el partit, "La ràdio en colors", que va tenir una quota del 4,3% i una audiència mitjana de 79.000 espectadors, i ja en la franja nocturna, "Esport Club", que va tenir una quota del 4,2% i una audiència de 104.000 espectadors. L'endemà, els ressons del clàssic també es van  fer evidents al canal Esport3, on el programa "Esport Club" també va fer rècord de temporada amb una quota del 3,1% i una audiència de 71.000 espectadors.

Pel que fa al conjunt del Super3/33, marca una quota de l'1,4% i es manté respecte al mes passat. El Super3, en la seva franja d'emissió, creix una dècima respecte al mes de setembre i acaba el mes de novembre amb un 1,6% de quota. En el "target" específic de nens obté un 10,1% i millora el seu registre en 2,1 punts respecte al mes passat. Cal esmentar els resultats del dia 12 de novembre quan "Bola de drac Z" va destacar amb una audiència de 88.000 espectadors i una quota del 3,4%. Pel que fa al Super3, en el global del dia va tenir una quota del 2,1%.

TV3, la cadena generalista més ben valorada, manté el seu rècord històric

Segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada i aquest mes de novembre manté, per tercer mes consecutiu, el seu rècord històric amb un 8,3. El 33 ocupa el tercer lloc amb un 8.1.

Entre la valoració de programes destaca la d'"El gran dictat", que el dia 26 va celebrar els mil programes amb un especial, i rep una qualificació de 9, la mateixa que "Espai terra". "·o minuts" és un altre dels programes amb millor valoració, amb una mitjana de 8,8, com "Divendres", qualificat amb un 8,6; "Merlí", "Els matins" o "Economia en colors", amb un 8,5.

Els informatius de TV3, amb un 8,4, dominen el rànquing de programes informatius diaris molt per davant dels seus competidors i tornen a liderar els rànquings en credibilitat i imparcialitat, segons el panel qualitatiu de GFK.

Les notícies, "Merlí" i "La coladera del Madrid" dominen a la xarxa

Els "Telenotícies" i "Merlí" dominen l'audiència a internet, aquest mes de novembre. Les notícies dels informatius de TV3 han tingut 459.000 usuaris únics que han fet 872.000 visualitzacions, mentre que els capítols de "Merlí" han tingut 199.488 seguidors únics i 723.000 visualitzacions.  En total, la CCMA ha tingut 1.609.000 usuaris únics que han fet gairebé 5.900.000 visualitzacions.

El vídeo més vist del mes ha estat "La coladera del Madrid", de "Crackòvia, que ha rebut 125.248 usuaris únics que han fet gairebé 145.000 visualitzacions. A continuació, en els llocs 2, 3 i 4, els filòsofs de "Merlí", "Epicur", "Guy Debord" i "Els sofistes". El cinquè contingut amb més usuaris únics ha estat la notícia de l'assalt al Bataclan parisenc, que han visitat gairebé 65.000 persones. A molta distància, i en sisè lloc, el vídeo d'"Els matins" titulat "Moment Andrea Lévy", dedicat a la diputada del PPC.

tv3.cat

Anar al contingut