Premi a la comunicació en transparència de la Fundació La Marató de TV3

El Col·legi Censors Jurats de Comptes de Catalunya (CCJCC) ha lliurat el Premi a la millor comunicació en temes relacionats amb la Transparència a la Fundació La Marató de TV3.
Premi a la comunicació en transparència de la Fundació La Marató de TV3

Premi a la comunicació en transparència de la Fundació La Marató de TV3

El Col·legi Censors Jurats de Comptes de Catalunya (CCJCC) ha lliurat el Premi a la millor comunicació en temes relacionats amb la Transparència a la Fundació La Marató de TV3.
Actualitzat
Premi Col·legi de Censors Jurats de Catalulnya

Premi Col·legi de Censors Jurats de Catalulnya

La Fundació La Marató de TV3 ha rebut el premi a la millor comunicació de temes relacionats amb la transparència en la gestió i el retiment de comptes, atorgat anualment pel Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya (CCJCC) en el decurs del Dia de l'Auditor, celebrat ahir al vespre. El guardó va ser lliurat pel president dels auditors catalans, Daniel Faura, al director de la Fundació, Lluís Bernabé.

El CCJCC considera que la Fundació ha assolit un compromís de comunicació de transparència per sobre del que estableix l'obligatorietat legal, concretat en la creació del portal de transparència pública i el desenvolupament d'eines de transparència a través de les xarxes socials. També es reconeix la celebració d'actes com el lliurament d'ajudes a la recerca i el simposi anual, en què la Fundació ret comptes als ciutadans de com es distribueixen els fons recaptats en el programa i quins resultats científics han aconseguit els projectes finançats.

Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3, ha recollit el guardó de mans del president del CCJCC, Daniel Faura, que ha declarat que "els 20 anys de trajectòria de la Fundació han estat un exemple de transparència en difusió de recaptació i en els projectes a què es destinen els fons". Per la seva banda, Lluís Bernabé ha agraït el reconeixement amb aquestes paraules: "Per a la Fundació i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, la responsabilitat amb la societat sempre ha anat acompanyada d'una comunicació transparent sobre la gestió dels fons que ens són confiats gràcies a l'esforç, l'emoció i la solidaritat de la ciutadania. Aquest ha estat un compromís constant en totes les nostres comunicacions, tant en format físic com digital, i també en les que hem emès per ràdio i televisió".

VÍDEOS RELACIONATS