La ciutat dels Sants
Després de la Covid-19 moltes ciutats comencen a pensar estratègies per remuntar econòmicament una vegada superada la crisi sanitària. És per aquest motiu que l'Ajuntament de Vic, amb el suport de l'associació de joves de la capital osonenca, tira endavant un pla revolucionari per situar la ciutat al centre del turisme europeu. La intenció serà que Vic generi un impacte mediàtic sense precedents amb l'organització d'una macro orgia pública a la Plaça Major.
TV3alacarta ofereix alguns continguts amb subtítols en diferents idiomes obtinguts automàticament a partir de la subtitulació en català.
La traducció automàtica és una eina molt útil i flexible que aporta una gran immediatesa, però també cal tenir en compte que pot generar errors.
Amb aquest servei, els continguts de TV3 són més accessibles per a les persones que no entenen el català o que estan en procé d'aprendre'l.
Més informació sobre el Servei de subtitulació.