El Portal de la CCMA supera els 3 milions d'usuaris únics

El Portal de la CCMA supera els 3 milions d'usuaris únics

Actualitzat

La secció del Portal de la CCMA que més ha crescut aquest octubre és "El  temps", gràcies a notícies com les de l'arribada de l'huracà Leslie, que han generat 34.000 pàgines vistes. Han augmentat també les visites a les càmeres fixes que hi ha repartides pel territori, sobretot les ubicades a la muntanya.

Les reproduccions de vídeo han augmentat un 9,7%, i han fregat els 10 milions. El portal web, amb un 54% de les reproduccions totals de vídeo, és on creix més el consum.

Aquest octubre hi ha hagut un rècord de reproduccions de continguts del Super3 a la carta, amb 1,5 milions. D'aquestes, el 49% s'han fet des de televisor connectat; el 27%, des de la web, i el 24%, des d'aplicacions mòbils.

"Com si fos ahir", amb 1,2 milions de reproduccions a l'octubre, i "Polònia", amb  311.000, han estat els programes més vistos a la carta a l'octubre. En aquest rànquing també destaca la nova sèrie dels dilluns "Si no t'hagués conegut", que se situa en dotzena posició.

Les reproduccions del directe de TV3 augmenten un 14% i s'acosten als 2 milions. L'emissió més vista del mes va ser el directe del "Telenotícies vespre" de l'1-O (un 71% des de la web i un 27% des d'aplicacions mòbils).

Quant a les reproduccions d'àudio, el directe representa un 78% de les reproduccions totals i creix respecte al setembre. Les reproduccions del directe es fan sobretot des de l'app de Catalunya Ràdio, que concentra un 67% de les reproduccions dels directes d'octubre.

"El matí de Catalunya Ràdio" és el programa de ràdio més escoltat a la carta. Amb 138.000 reproduccions, és el primer del rànquing, davant del "Catalunya migdia", que aquest mes creix molt i se situa en segona posició, amb 75.000 reproduccions. També és el més escoltat en directe, davant de "LaTdT".

A les xarxes socials, "Preguntes freqüents" ha estat el 7è programa més comentat a Twitter a tot Espanya durant l'octubre. Ha generat 152.000 tuits, dels 371.000 totals de TV3. El següent programa, però a força distància, és "Polònia", que va generar una conversa social de 36.000 tuits.

La web del "Cuines" ha fet el seu rècord de pàgines vistes, amb 320.000, i les dues receptes més consultades han estat les de panellets. Els usuaris hi arriben  majoritàriament des de Google.