El gran repte dels anunciants és aconseguir que un espot passi de ser vist a compartir-se. Una marca de begudes alcohòliques ha llançat la seva campanya nadalencs i ja és viral amb l'etiqueta #TenemosQueVernosMás. En pocs dies ha aconseguit 8 milions de visualitzacions a Youtube, i s'ha col·locat en el número 1 del rànquing de tendències de la xarxa social. Juan García Escudero, director creatiu de Leo Burnett, que ha fet la campanya de RuaVieja, explica al Popap que la clau és emocionar: La campanya vol canviar comportaments, que és un objectiu encara més difícil de la viralitat. S'aconsegueix quan a la gent se li mou alguna cosa per dins. Els protagonistes són absolutament reals i hem invertit molt en l'algoritme de com fem servir el temps. Hem comptat amb molts estudis perquè parlem d'un tema molt seriós i volíem que fos rigorós Pot, un número, canviar-te la vida? L'espot ajunta amics i familiars que feia temps que no es veien i els trasllada la següent reflexió: Quant de temps et queda per passar amb la gent que t'importa? RuaVieja ha creat una eina que assegura que serveix per calcular-ho. Es basa en la freqüència amb què ens veiem amb les persones, el gènere i dades extretes de l'Institut Nacional d'Estadística. En un minut o dos pots introduir les dades que et demana i el càlcul és ràpid. Com a tota campanya, té fans i detractors. El vídeo té més de 40.000 "m'agrada", però també hi ha més de 4.000 "no m'agrada".   Pot, un regal, canviar-te la vida? Un altre dels espots que ha impactat més aquests dies és el que protagonitza el cantant Elton John. Amb més de 10 milions de visualitzacions a Youtube, la marca de retail John Lewis & Partners vol incidir en la idea del "poder d'un regal", i de com aquest va inspirar, canviar i influenciar la vida d'un nen petit anomenat Elton John.