TV3 lidera amb contundència les audiències de la Diada 2018
TV3 va liderar amb contundència les audiències de l'11 de setembre amb una quota del 21,5%, el millor resultat en una Diada des del 2013. Tots els programes van liderar les franges des de les 8.00 del matí fins al final del "prime time", a les 24.30. El programa més vist del dia va ser el "TN vespre", amb una quota del 29,2% i 823.000 espectadors.
L'estrena d'"Històries de Palau", en què es descobrien els secrets de l'edifici, la història i el dia a dia de la Generalitat de Catalunya, va ocupar el tercer lloc del rànquing amb 525.000 espectadors i una quota del 22,8%. El van seguir la retransmissió de la Diada Nacional de Catalunya amb una quota del 26,5% i l'espai d'"Anàlisi" de la Diada, que va ser seguit per 430.000 espectadors. El sisè lloc del rànquing va ser pel "TN migdia", que va fer una quota del 23,5%.
Pel que fa al portal de la CCMA, va tenir una audiència de 317.000 usuaris únics, un 30% més que l'11 de setembre del 2017, i un 100% més que el 2016. El consum de vídeo també va aconseguir un increment d'un 32% en relació amb el 2017, amb un total de 568.000 reproduccions.