Dimarts a les 23.00, estrena

"Revolució 4.0", una finestra digital a l'emprenedoria, per TV3

Conduït per Xantal Llavina, el programa mostrarà el millor talent emprenedor i digital del país en una àgora innovadora. A "Revolució 4.0", cada dimarts, a les 23.00, a TV3, catorze experts i emprenedors connectaran amb la història d'un convidat mediàtic.

La versió televisiva del programa de Catalunya Ràdio es presenta com un debat innovador i trencador, en què s'ensenyen històries del millor talent emprenedor i digital del país de manera divulgativa i entretinguda. La cita serà cada dimarts, a la nit, a TV3. "Revolució 4.0", amb Xantal Llavina com a mestra de cerimònies, és una producció amb la col·laboració d'El Terrat.

Vicent Sanchis, director de TV3, subratlla que el format va néixer a Catalunya Ràdio, "on està funcionant francament bé i és un referent de l'emprenedoria i de la transformació digital, en un territori on hi ha moltes empreses que saben adequar-se al seu moment i als canvis tecnològics que vivim".

Xantal Llavina, directora i presentadora, descriu "Revolució 4.0" com "un debat-àgora amb un personatge vip, dos emprenedors coneguts i quinze persones que hi intervenen." En total, participaran en les emissions uns 200 convidats que s'espera, segons la conductora de l'espai, que serveixen d'inspiració i donin peu perquè "la gent aprengui".

Entre els personatges que passaran pel programa hi ha el cantant i productor Joan Dausà; Mar Alarcón, de SocialCar, empresa de cotxes de lloguer; el doctor Manel Esteller; Khaoula Boumaaza, estudiant de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat de Girona i "influencer"; l'economista, professor de màrqueting i autor de best-sellers, Àlex Rovira, i Eduard Costa, exmembre d'Els Amics de les Arts conegut ara com "L'últim indi", el nom del seu nou projecte.

Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, destaca l'aposta digital mitjançant el dial +CatRàdio, "un laboratori nascut el 2017 des d'on creem nous continguts i el "Revolució 4.0" va ser dels primers d'engegar aquella graella, que ràpidament va aconseguir crear una comunitat, va passar a l'FM i va incorporar els elements audiovisuals que l'han acabat portant, de manera natural, a la televisió". Gordillo esmenta altres programes de la ràdio que han fet el salt a TV3, com "El divan", "L'ofici de viure" i "El celobert".

Per la seva part, Cristian Trepat, cap d'Entreteniment i Culturals de TV3, explica que la versió televisiva "vol aprofitar la comunitat que s'ha generat al voltant del programa, incorporant elements del 'talk show' a la divulgació, i l'audiència podrà comprovar que el resultat funciona molt bé".

Agustí Esteve, director general d'El Terrat, apunta que "la revolució, la fas o te la fan", frase que Xantal Llavina ha convertit en el lema del programa. "Això és el que hem volgut traslladar a la televisió, que la transformació la fa el dinamisme de les persones, i en aquest sentit, aquest és un programa vitalista i un espectacle visual".