Entenem la tercera temporada de "Bricoheroes" com la culminació d'una carrera meteòrica de dos amants del bricolatge. En els últims 20 capítols, en Jair Domínguez i en Peyu ja no són dos col·legues que es troben al taller per fer bricolatge; ara, l'experiència de dues temporades els ha donat prou valentia per professionalitzar la seva afició. La temporada arrencarà precisament personalitzant un vehicle per poder atendre les peticions de bricolatge a domicili. Rotular una pickup amb la imatge de "Bricoheroes" i carregar-la amb tot d'eines per fer arribar el bon bricolatge a tot Catalunya. També instal·laran un petit despatx al costat del taller: una taula vella, un ordinador i un telèfon per poder atendre les trucades. Dissenyaran una campanya publicitària per anunciar els seus serveis professionals, que alhora serà la pròpia promoció de la 3a temporada: cartells a les carreteres, anuncis als diaris, pamflets a les bústies "Bricoheroes", ara, servei a domicili.   1- Primer capítol: "Com fer un clauer" En aquest primer capítol, en Jair i en Peyu arrenquen una tercera temporada amb un dubte existencial: val la pena seguir fent bricolatge per amor a l'art o seria millor crear una empresa i començar a guanyar calés? De seguida s'imaginen la vida que podrien dur si fossin milionaris i decideixen fer realitat BRICOHEROES SA. La idea de construir un clauer queda enrere i el que fan és comprar una pickup per a l'empresa. Bé, realment no se la compren, els la deixa un amic. Es veu que l'Isidre Esteve devia un favor a en Jair i li deixa una Toyota Hilux, com les que porta ell al Dakar. En Peyu i en Jair personalitzen el vehicle i hi construeixen uns calaixos per poder posar-hi les eines necessàries per oferir els seus serveis de bricolatge a domicili.