Hi ha un geni que es diu Lewis Hamilton, que té a les seves mans aconseguir el que semblava impossible de fer tot just fa uns anys. Qui ens havia de dir, quan Michael Schumacher sumava títol rere títol, que algú seria capaç no només d'igualar els seus set ceptres sinó de sumar-ne un més. Soc del parer que si Hamilton suma aquest any el vuitè títol, farà les maletes i es dedicarà a una altra de les seves inquietuds: música, activisme, moda, cinema... al que sigui. Només ell mateix pot evitar aquest vuitè títol abans de la gran revolució que ens anuncia la FIA pel que fa a la normativa i als monoplaces. Ell... i Max Verstappen. En una pretemporada tan atípica, amb només tres dies de testos, els equips han arribat a la primera cita del 2021 a cegues. Les primeres curses i els entrenaments es convertiran en proves per intentar fer un monoplaça no només ràpid sinó també fiable. I Red Bull i Max Verstappen s'han mostrat, ara per ara, com la gran amenaça en l'objectiu de Hamilton.   Fernando Alonso, Carlos Sainz i Mick Schumacher, els altres noms a destacar Alonso serà l'encarregat de tornar a acostar la F1 a un públic que  se n'havia desconnectat les darreres temporades. Després de dos anys allunyat del gran circ, Alonso torna a la competició però ho fa amb un equip, Alpine, amb el qual va aconseguir els seus dos títols quan era Renault, 2005 i 2006, però que no li oferirà la possibilitat de lluitar per coses que passin d'un podi. Pensar en altres objectius és una quimera per molta frustració que això pugui provocar als que el volen veure dalt de tot. Els miracles, a la Fórmula 1, no existeixen. Un altre nom a tenir en compte és el de Carlos Sainz. El madrileny substitueix a Ferrari Sebastian Vettel, que s'incorpora a Aston Martin. És obvi que Sainz formarà una bona parella amb el monegasc Charles Leclerc, però hem vist com Ferrari, any rere any, fa un paper ben galdós. La capacitat d'evolució de la marca italiana i de tocar les tecles adequades marcarà el seu futur. Però és millor no aixecar gaires expectatives per un equip que no guanya el campionat de pilots des del 2007 i el Mundial de marques des del 2008. Massa temps. El darrer nom a destacar és el cognom Schumacher. Torna el cognom mític per excel·lència a la F1. El fill del kàiser, Mick Schumacher, debutarà aquesta temporada a la F1, amb Haas, després d'haver fet tots els passos necessaris per arribar-hi. És evident que li serà impossible treure's del damunt l'etiqueta de "fill de" però qui sap si ha heretat els seus gens.   El Mundial del 2021 té més curses que mai El 28 de març comença el Mundial, al Circuit de Sakhir, a Bahrain, i s'acaba el 12 de desembre a Abu Dhabi. Són 23 proves en el que és el Mundial més atapeït de la història. Una autèntica marató de 8 mesos i mig, món amunt i món avall, prova PCR amunt i prova PCR avall, per veure qui s'endú el darrer títol abans de la gran revolució que s'anuncia per al 2022 amb un canvi als pressupostos dels equips i en els dissenys dels monoplaces que pot alterar la graella de dalt a baix..., tot i que sabem que després poca cosa canviarà.