Anar a la navegació principalAnar al contingut
Les dones i els dies

De la dona objecte al fals empoderament, un recorregut per la publicitat

Durada: 11 min
15/12/2019
La publicitat ha utilitzat la dona i el seu cos com a objecte per cridar l'atenció dels consumidors i vendre productes. Se n'ha sexualitat el cos, se l'ha tractat d'accessori i se l'ha menystingut encasellant-la en la figura de mare i esposa. Fem un recorregut per l'evolució de la publicitat, des de la dècada dels 60 fins a l'actualitat, en què la publicitat ven una falsa idea d'empoderament femení, on la dona només aconseguirà l'èxit a partir d'un cos perfecte. Xarrem amb dues expertes del sector: Pilar Medina, doctora i professora de la Facultat de Publicitat i Relacions Públiques de la UPF i especialista en gènere, i Eva Santana, professora de Publicitat de la Facultat de Comunicació Blanquerna i autora del llibre "Tapas de publicidad".

Àudios