De la dona objecte al fals empoderament, un recorregut per la publicitat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

De la dona objecte al fals empoderament, un recorregut per la publicitat

De la dona objecte al fals empoderament, un recorregut per la publicitat

La publicitat ha utilitzat la dona i el seu cos com a objecte per cridar l'atenció dels consumidors i vendre productes. Se n'ha sexualitat el cos, se l'ha tractat d'accessori i se l'ha menystingut encasellant-la en la figura de mare i esposa. Fem un recorregut per l'evolució de la publicitat, des de la dècada dels 60 fins a l'actualitat, en què la publicitat ven una falsa idea d'empoderament femení, on la dona només aconseguirà l'èxit a partir d'un cos perfecte. Xarrem amb dues expertes del sector: Pilar Medina, doctora i professora de la Facultat de Publicitat i Relacions Públiques de la UPF i especialista en gènere, i Eva Santana, professora de Publicitat de la Facultat de Comunicació Blanquerna i autora del llibre "Tapas de publicidad".