TOTS ELS ÀUDIOS

  • Imma Trepat, pianista (5/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (5/5)

    En la cinquena llista d'Imma Trepat per al "Molt personal" hi ha les obres que la nostra convidada tocarà en un futur proper o que li agradaria tocar ben aviat.
    En aquest programa, també ens parla de la seva feina al Conservatori de Sabadell i de com entén el fet d'ensenyar. Per ella, la docència és transmetre l'amor que sent per la música i desitja que els alumnes vegin el repertori de piano com una eina d'expressió d'emocions, mai com una qüestió tècnica. Avui coneixerem una mica millor la pianista Imma Trepat.

    En la cinquena llista d'Imma Trepat per al "Molt personal" hi ha les obres que la nostra convidada tocarà en un futur proper o que li agradaria tocar ben aviat. En aquest programa, també ens parla de la seva feina al Conservatori de Sabadell i de com entén el fet d'ensenyar. Per ella, la docència és transmetre l'amor que sent per la música i desitja que els alumnes vegin el repertori de piano com una eina d'expressió d'emocions, mai com una qüestió tècnica. Avui coneixerem una mica millor la pianista Imma Trepat.

  • Imma Trepat, pianista (4/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (4/5)

    En aquesta quarta llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriben quatre obres que han impactat profundament la nostra convidada. Una de les peces és la "Missa" (1971) de Leonard Bernstein, una obra molt poc convencional que barreja l'espiritualitat dels textos litúrgics amb la teatralitat pròpia dels musicals nord-americans.

    En aquesta quarta llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriben quatre obres que han impactat profundament la nostra convidada. Una de les peces és la "Missa" (1971) de Leonard Bernstein, una obra molt poc convencional que barreja l'espiritualitat dels textos litúrgics amb la teatralitat pròpia dels musicals nord-americans.

  • Imma Trepat, pianista (3/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (3/5)

    En la tercera llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriba un dels grans objectius de la nostra convidada: reivindicar els noms de moltes compositores oblidades. La tercera llista comença amb una obra deliciosa de la compositora Amy Beach, que Imma Trepat defineix com un pensament i que va tocar en l'últim concert que va fer abans del confinament per la Covid.

    En la tercera llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriba un dels grans objectius de la nostra convidada: reivindicar els noms de moltes compositores oblidades. La tercera llista comença amb una obra deliciosa de la compositora Amy Beach, que Imma Trepat defineix com un pensament i que va tocar en l'últim concert que va fer abans del confinament per la Covid.

  • Imma Trepat, pianista (2/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (2/5)

    En aquesta segona llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", la nostra convidada ens presenta obres relacionades amb la seva formació acadèmica. Hi destaquen les obres de Robert i Clara Schumann, dos compositors que s'estima especialment. Són obres per sentir-les profundament, per entregar-s'hi... En la llista musical d'avui, la nostra convidada ens presenta obres que li han suposat exercicis d'entrega absoluta, i ho recorda amb una gran estima.

    En aquesta segona llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", la nostra convidada ens presenta obres relacionades amb la seva formació acadèmica. Hi destaquen les obres de Robert i Clara Schumann, dos compositors que s'estima especialment. Són obres per sentir-les profundament, per entregar-s'hi... En la llista musical d'avui, la nostra convidada ens presenta obres que li han suposat exercicis d'entrega absoluta, i ho recorda amb una gran estima.

  • Imma Trepat, pianista (1/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (1/5)

    Al llarg dels "Molt personal", els nostres convidats i convidades han organitzat les seves llistes musicals tal com han volgut: per gèneres musicals, per períodes de la seva vida, alfabèticament segons els cognoms dels compositors, per pur atzar..., però mai ens havíem trobat una convidada que vinculés les peces amb els membres de la seva família. Un exercici personal total.... Així és la primera llista musical de la pianista Imma Trepat.

    Al llarg dels "Molt personal", els nostres convidats i convidades han organitzat les seves llistes musicals tal com han volgut: per gèneres musicals, per períodes de la seva vida, alfabèticament segons els cognoms dels compositors, per pur atzar..., però mai ens havíem trobat una convidada que vinculés les peces amb els membres de la seva família. Un exercici personal total.... Així és la primera llista musical de la pianista Imma Trepat.

  • Pau Codina, violoncel·lista (5/5)
    Escolta àudio

    Pau Codina, violoncel·lista (5/5)

    La cinquena llista musical del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal" està dedicada a la música del Regne Unit. Avui sabrem per què el nostre convidat sent tan propera la música dels compositors anglesos.

    La cinquena llista musical del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal" està dedicada a la música del Regne Unit. Avui sabrem per què el nostre convidat sent tan propera la música dels compositors anglesos.

  • Pau Codina, violoncel·lista (4/5)
    Escolta àudio

    Pau Codina, violoncel·lista (4/5)

    La quarta llista del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal" està dedicada al violoncel·lista rus Daniïl Shafran, que Pau Codina defineix com un poeta, un cantautor del violoncel, un músic "molt peculiar, molt expressiu i que tècnicament ho podia fer tot amb el violoncel". Avui ens endinsarem en l'univers musical de Daniïl Shafran amb Pau Codina.

    La quarta llista del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal" està dedicada al violoncel·lista rus Daniïl Shafran, que Pau Codina defineix com un poeta, un cantautor del violoncel, un músic "molt peculiar, molt expressiu i que tècnicament ho podia fer tot amb el violoncel". Avui ens endinsarem en l'univers musical de Daniïl Shafran amb Pau Codina.

  • Pau Codina, violoncel·lista (3/5)
    Escolta àudio

    Pau Codina, violoncel·lista (3/5)

    En la tercera llista del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal", hi ha un instrument que és el gran protagonista. No és el violoncel, és el piano. Pau Codina diu que, de vegades, enveja una mica els pianistes perquè tocar el piano és com tenir un món sencer a les mans.

    En la tercera llista del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal", hi ha un instrument que és el gran protagonista. No és el violoncel, és el piano. Pau Codina diu que, de vegades, enveja una mica els pianistes perquè tocar el piano és com tenir un món sencer a les mans.

  • Pau Codina, violoncel·lista (2/5)
    Escolta àudio

    Pau Codina, violoncel·lista (2/5)

    En la segona llista musical del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal", hi treu el cap John Coltrane, "músic de gran lirisme, amb un estil i un so completament únics". Però també hi apareixen altres músics que segur que us sorprendran.

    En la segona llista musical del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal", hi treu el cap John Coltrane, "músic de gran lirisme, amb un estil i un so completament únics". Però també hi apareixen altres músics que segur que us sorprendran.

  • Pau Codina, violoncel·lista (1/5)
    Escolta àudio

    Pau Codina, violoncel·lista (1/5)

    En la primera llista del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal", ens explica que totes les músiques que l'acompanyen el commouen profundament. Pau Codina ho exemplifica amb la música que fa Gary Hoffman, professor seu durant 4 anys. La música de Hoffman, la seva manera de tocar, té alguna cosa especial. Per Codina, el so del cello de Gary Hoffman és una barreja de sensacions, un so que li entra per la panxa.

    En la primera llista del violoncel·lista Pau Codina per al "Molt personal", ens explica que totes les músiques que l'acompanyen el commouen profundament. Pau Codina ho exemplifica amb la música que fa Gary Hoffman, professor seu durant 4 anys. La música de Hoffman, la seva manera de tocar, té alguna cosa especial. Per Codina, el so del cello de Gary Hoffman és una barreja de sensacions, un so que li entra per la panxa.

  • María Lilia Cano, pianista (5/5)
    Escolta àudio

    María Lilia Cano, pianista (5/5)

    En l'última llista de la pianista María Lilia Cano per al "Molt personal", a més de les músiques que ens recomana, ens explica la seva visió del que hauria de ser la música. I ho diu com a pianista i com a professora de piano amb una llarga trajectòria. La nostra convidada vol una música que arribi a tothom, música sense complexos, música que sigui fàcil i que no separi, música sense categories i que es fusioni.

    En l'última llista de la pianista María Lilia Cano per al "Molt personal", a més de les músiques que ens recomana, ens explica la seva visió del que hauria de ser la música. I ho diu com a pianista i com a professora de piano amb una llarga trajectòria. La nostra convidada vol una música que arribi a tothom, música sense complexos, música que sigui fàcil i que no separi, música sense categories i que es fusioni.

  • María Lilia Cano, pianista (4/5)
    Escolta àudio

    María Lilia Cano, pianista (4/5)

    Les llistes de la pianista María Lilia Cano són eclèctiques... La 4a llista per al "Molt personal" n'és un exemple.
    La proposta d'avui acaba amb un bolero d'Ignacio Villa, conegut com Bola de Nieve, un home amb un somriure blanc enorme. Una música per disfrutar!

    Les llistes de la pianista María Lilia Cano són eclèctiques... La 4a llista per al "Molt personal" n'és un exemple. La proposta d'avui acaba amb un bolero d'Ignacio Villa, conegut com Bola de Nieve, un home amb un somriure blanc enorme. Una música per disfrutar!

  • María Lilia Cano, pianista (3/5)
    Escolta àudio

    María Lilia Cano, pianista (3/5)

    La música de Frederic Mompou en la veu de Victòria dels Àngels obre la tercera llista de recomanacions de la pianista María Lilia Cano per al "Molt personal". Un homenatge de la pianista cubanocatalana a Victòria dels Àngels.

    La música de Frederic Mompou en la veu de Victòria dels Àngels obre la tercera llista de recomanacions de la pianista María Lilia Cano per al "Molt personal". Un homenatge de la pianista cubanocatalana a Victòria dels Àngels.

  • María Lilia Cano, pianista (2/5)
    Escolta àudio

    María Lilia Cano, pianista (2/5)

    "La música cubana la trobem a faltar en els escenaris europeus", diu la pianista María Lilia Cano. Per això, ens presenta una dansa d'Ignacio Cervantes que és considerat "el nostre Chopin cubà, que no té poloneses ni grans obres, però té moltes joies petites". Una música de concert cubana que descobrirem en la segona llista de María Lilia Cano per al "Molt personal".

    "La música cubana la trobem a faltar en els escenaris europeus", diu la pianista María Lilia Cano. Per això, ens presenta una dansa d'Ignacio Cervantes que és considerat "el nostre Chopin cubà, que no té poloneses ni grans obres, però té moltes joies petites". Una música de concert cubana que descobrirem en la segona llista de María Lilia Cano per al "Molt personal".

  • María Lilia Cano, pianista (1/5)
    Escolta àudio

    María Lilia Cano, pianista (1/5)

    En la primera llista de la pianista María Lilia Cano per al "Molt personal", la nostra convidada ens fa una proposta musical molt suggerent i sorprenent. També ens explica per què va decidir, amb cinc anys, que volia tocar el piano professionalment i per què va mirar cap a Europa per aconseguir-ho.

    En la primera llista de la pianista María Lilia Cano per al "Molt personal", la nostra convidada ens fa una proposta musical molt suggerent i sorprenent. També ens explica per què va decidir, amb cinc anys, que volia tocar el piano professionalment i per què va mirar cap a Europa per aconseguir-ho.

Anar al contingut