TOTS ELS ÀUDIOS

  • Músiques del capvespre
    Escolta àudio

    Músiques del capvespre

    Els capvespres musicals de Bach a Brahms
    J. S. Bach: Simfonia de la Cantata "Am Abend aber desselbigen Sabbats" BWV. 42
    J. Brahms: Lied "D
    er Abend" Op 64, No 2
    F. Schubert: Lied "Der Abend" D. 221
    S. Helbig: "Am Abend"
    J. Lanner: Vals "Estels del capvespre" Op. 180
    R. Schumann: "Des Abends" de les "Fantasiestücke" per a piano Op. 12

    Els capvespres musicals de Bach a Brahms J. S. Bach: Simfonia de la Cantata "Am Abend aber desselbigen Sabbats" BWV. 42 J. Brahms: Lied "Der Abend" Op 64, No 2 F. Schubert: Lied "Der Abend" D. 221 S. Helbig: "Am Abend" J. Lanner: Vals "Estels del capvespre" Op. 180 R. Schumann: "Des Abends" de les "Fantasiestücke" per a piano Op. 12

  • Missa de misses brevis!
    Escolta àudio

    Missa de misses brevis!

    Una selecció de misses brevis!
    B. Britten: "Kyrie" de la Missa brevis en D Major, op 63
    J. Nin-Culmel: "Glòria" de la Missa brevis en hono
    r de Santa Rosa de Lima i del Crist de Salomó per a cor i orgue
    Z. Kodály: "Credo" de la Missa brevis
    I. Raminsh: "Sanctus Benedictus" de la Missa brevis
    M. Jansson: "Agnus Dei" de la Missa brevis

    Una selecció de misses brevis! B. Britten: "Kyrie" de la Missa brevis en D Major, op 63 J. Nin-Culmel: "Glòria" de la Missa brevis en honor de Santa Rosa de Lima i del Crist de Salomó per a cor i orgue Z. Kodály: "Credo" de la Missa brevis I. Raminsh: "Sanctus Benedictus" de la Missa brevis M. Jansson: "Agnus Dei" de la Missa brevis

  • Trios elegíacs russos
    Escolta àudio

    Trios elegíacs russos

    La tradició russa dels Trios amb piano
    P. I. Txaikovski: "Variació final i coda" del Trio amb piano en la menor op. 50
    A. Arenski: "Elegia
    " del Trio amb piano no, 1 en re menor Op. 32
    S. Rakhmàninov: "Allegro Risoluto" del "Trio elegiac" en re menor, op. 9
    D. Xostakóvitx: "Allegro con brio" del Trio amb piano no. 2 op. 67

    La tradició russa dels Trios amb piano P. I. Txaikovski: "Variació final i coda" del Trio amb piano en la menor op. 50 A. Arenski: "Elegia" del Trio amb piano no, 1 en re menor Op. 32 S. Rakhmàninov: "Allegro Risoluto" del "Trio elegiac" en re menor, op. 9 D. Xostakóvitx: "Allegro con brio" del Trio amb piano no. 2 op. 67

  • Aires bascos!
    Escolta àudio

    Aires bascos!

    Música d'inspiració basca en el temps.
    J. B. Lully: Entrée pour les Basques del "Ballet Xerxès" LWV 12
    I. Albéniz: Zortziko de la "Suite E
    spanya", 6 full d'àlbum per a piano
    P. Sarasate: "Caprici basc" per a violí i piano op. 24
    L. Durey: "3 chansons basques", Op 23
    P. Donostia: Minuet basc de "Tres peces per a piano"
    J. Manen: Zortziko de "5 melodies espanyoles" per a violí i piano
    F. Alonso: "Maitechu mia"

    Música d'inspiració basca en el temps. J. B. Lully: Entrée pour les Basques del "Ballet Xerxès" LWV 12 I. Albéniz: Zortziko de la "Suite Espanya", 6 full d'àlbum per a piano P. Sarasate: "Caprici basc" per a violí i piano op. 24 L. Durey: "3 chansons basques", Op 23 P. Donostia: Minuet basc de "Tres peces per a piano" J. Manen: Zortziko de "5 melodies espanyoles" per a violí i piano F. Alonso: "Maitechu mia"

  • Finlandesos del s. XIX
    Escolta àudio

    Finlandesos del s. XIX

    Selecció de música finlandesa dels temps de Sibelius.
    A, Järnefelt: "Berceuse" (Cançó de bressol)
    B. H. Crusell: Rondó final del Concert p
    er a clarinet i orquestra n. 2 en fa menor op. 5
    F. Pacius: Obertura de l'òpera "La cacera del rei Carles"
    M. Wegelius: "Rondo quasi fantasia" per a piano i orquestra
    R. Kajanus: Rapsòdia finlandesa n. 1 en re menor op. 5

    Selecció de música finlandesa dels temps de Sibelius. A, Järnefelt: "Berceuse" (Cançó de bressol) B. H. Crusell: Rondó final del Concert per a clarinet i orquestra n. 2 en fa menor op. 5 F. Pacius: Obertura de l'òpera "La cacera del rei Carles" M. Wegelius: "Rondo quasi fantasia" per a piano i orquestra R. Kajanus: Rapsòdia finlandesa n. 1 en re menor op. 5

  • Neoclàssics
    Escolta àudio

    Neoclàssics

    L'evolució del neoclassicisme de Grieg a Poulenc.
    E. Grieg: Rigodó de la "Suite Holberg" op. 40
    G. Fauré: Pavana per a cor i orquestra op
    . 50
    I. Stravinsky: Simfonia (Obertura) del ballet "Pulcinella"
    F. Poulenc: Finale del "Concert Champêtre" FP. 49
    O. Respighi: Passacaglia de la suite "Antics aires i danses" n. 3

    L'evolució del neoclassicisme de Grieg a Poulenc. E. Grieg: Rigodó de la "Suite Holberg" op. 40 G. Fauré: Pavana per a cor i orquestra op. 50 I. Stravinsky: Simfonia (Obertura) del ballet "Pulcinella" F. Poulenc: Finale del "Concert Champêtre" FP. 49 O. Respighi: Passacaglia de la suite "Antics aires i danses" n. 3

  • La Venècia de Vivaldi!
    Escolta àudio

    La Venècia de Vivaldi!

    Selecció de compositors del barroc venecià.
    T. Albinoni: ària "Vien con nuova orribil guerra" de l'òpera "La statira"
    A. Marcello: Concert
    n. 5 en Si bemoll major del recull "La cetra"
    A. Lotti: "Supplica ad amore" de l'oratori "La vita caduca"
    B. Marcello: Ària "Come mai puoi vedermi piangere" de l'òpera "Arianna"
    G. Legrenzi: "Ave regina coelorum"
    A. Vivaldi: Cor i ària 'Dell'aura al sussurrar" de l'òpera "Dorilla in Tempe" RV. 709

    Selecció de compositors del barroc venecià. T. Albinoni: ària "Vien con nuova orribil guerra" de l'òpera "La statira" A. Marcello: Concert n. 5 en Si bemoll major del recull "La cetra" A. Lotti: "Supplica ad amore" de l'oratori "La vita caduca" B. Marcello: Ària "Come mai puoi vedermi piangere" de l'òpera "Arianna" G. Legrenzi: "Ave regina coelorum" A. Vivaldi: Cor i ària 'Dell'aura al sussurrar" de l'òpera "Dorilla in Tempe" RV. 709

  • Opus 101!
    Escolta àudio

    Opus 101!

    Obres catalogades amb el número 101
    L. van Beethoven: "Lebhaft, Marschmassig" de la Sonata núm. 28 en la major Op. 101 per a piano
    J. Brah
    ms: "Presto non assai" del Trio amb piano núm. 3 en do menor Op. 101
    A. Dvorák: Humoresca Op. 101 núm. 7 per a piano
    J. Strauss II: Vals "Crit a l'infern de Mefisto" Op. 101
    F. Mendelssohn: "Obertura de les trompetes" Op. 101
    S. Prokofiev: "Albada" de la Suite núm. 3 del ballet "Romeo i Julieta" Op. 101

    Obres catalogades amb el número 101 L. van Beethoven: "Lebhaft, Marschmassig" de la Sonata núm. 28 en la major Op. 101 per a piano J. Brahms: "Presto non assai" del Trio amb piano núm. 3 en do menor Op. 101 A. Dvorák: Humoresca Op. 101 núm. 7 per a piano J. Strauss II: Vals "Crit a l'infern de Mefisto" Op. 101 F. Mendelssohn: "Obertura de les trompetes" Op. 101 S. Prokofiev: "Albada" de la Suite núm. 3 del ballet "Romeo i Julieta" Op. 101

  • Impromptu!
    Escolta àudio

    Impromptu!

    Selecció d'Impromptus de Vorisek a Fauré
    J. V. Vorisek: Impromptu en la major Op. 7 No. 4
    F. Schubert: Impromptu Op. 90 No. 2
    C. Sch
    umann: Impromptu en mi major
    G. Fauré: Impromptu en re bemoll Major Op. 86
    J. Sibelius: Impromptu Op. 5 Impromptu no5_ Leif Ove Andsnes
    A. Skriabin: Impromptu en si bemoll menor Op. 12 No. 2

    Selecció d'Impromptus de Vorisek a Fauré J. V. Vorisek: Impromptu en la major Op. 7 No. 4 F. Schubert: Impromptu Op. 90 No. 2 C. Schumann: Impromptu en mi major G. Fauré: Impromptu en re bemoll Major Op. 86 J. Sibelius: Impromptu Op. 5 Impromptu no5_ Leif Ove Andsnes A. Skriabin: Impromptu en si bemoll menor Op. 12 No. 2

  • Música espectral
    Escolta àudio

    Música espectral

    Selecció antològica d'obres escrites en aquesta estètica sonora.
    A. Part: "Da pacem Domine"
    B. Vivancos: "Bubbles"
    V. Martynov: "The
    Beatitudes"
    O. Gjeilo: "Pulchra es, amica mea" de "Northern Lights"
    G. Whitacre: "Nox Aurumque Nox Aurumque"

    Selecció antològica d'obres escrites en aquesta estètica sonora. A. Part: "Da pacem Domine" B. Vivancos: "Bubbles" V. Martynov: "The Beatitudes" O. Gjeilo: "Pulchra es, amica mea" de "Northern Lights" G. Whitacre: "Nox Aurumque Nox Aurumque"

  • Polonaise!
    Escolta àudio

    Polonaise!

    La "polonaise" al segle XVIII!
    F. Devienne: "Finale Polonaise" del Concert no. 6 en re major per a flauta travessera i orquestra
    G. F. Han
    del: "Polonaise Andante" del Concerto Grosso Op. 6 No. 3 en mi menor HWV. 321
    J. S. Bach: "Polonaise" de la Suite per a orquestra no. 2 en si menor BWV. 1067
    M. Marais : "La polonaise" del llibre II de "Pièces de viole"
    W. A. Mozart: "Rondeau en polonaise" de la Sonata per a piano Sonata No6 en re major K. 284
    G. Ph. Telemann: "Polonaise" de la Suite en la menor per a flauta de bec, corda i continu TWV. 55A2

    La "polonaise" al segle XVIII! F. Devienne: "Finale Polonaise" del Concert no. 6 en re major per a flauta travessera i orquestra G. F. Handel: "Polonaise Andante" del Concerto Grosso Op. 6 No. 3 en mi menor HWV. 321 J. S. Bach: "Polonaise" de la Suite per a orquestra no. 2 en si menor BWV. 1067 M. Marais : "La polonaise" del llibre II de "Pièces de viole" W. A. Mozart: "Rondeau en polonaise" de la Sonata per a piano Sonata No6 en re major K. 284 G. Ph. Telemann: "Polonaise" de la Suite en la menor per a flauta de bec, corda i continu TWV. 55A2

  • La Clemenza di Tito
    Escolta àudio

    La Clemenza di Tito

    Diferents òperes escrites sobre el mateix text de Metastasio

    B. Galuppi: Ària 'Tu infede" de l'òpera "La Clemenza di Tito"
    A. Cald
    ara: Ària "Opprimete i contumaci" de l'òpera "La Clemenza di Tito"
    Ch. W. Gluck: Ària "Tremo fra dubbi miei" de l'òpera "La Clemenza di Tito"
    J. A. Hasse: Ària "Vo disperato a morte" de l'òpera "Tito Vespasiano"
    W. A. Mozart: Ària "Parto, ma tu ben mio" de l'òpera La Clemenza di Tito"

    Diferents òperes escrites sobre el mateix text de Metastasio B. Galuppi: Ària 'Tu infede" de l'òpera "La Clemenza di Tito" A. Caldara: Ària "Opprimete i contumaci" de l'òpera "La Clemenza di Tito" Ch. W. Gluck: Ària "Tremo fra dubbi miei" de l'òpera "La Clemenza di Tito" J. A. Hasse: Ària "Vo disperato a morte" de l'òpera "Tito Vespasiano" W. A. Mozart: Ària "Parto, ma tu ben mio" de l'òpera La Clemenza di Tito"

  • Compositors de Bonn!
    Escolta àudio

    Compositors de Bonn!

    Altres compositors que van néixer i treballar a la ciutat de Beethoven:
    G. C. Dall'Abaco: "Capriccio" no. 1 en do menor per a violoncel sol
    > Ch. G. Neefe: Sonata per a piano no. 12 en la Major
    L. van Beethoven: 8 Variacions sobre un tema de Comte Von Waldstein Woo 67 en Do Major, per a piano a 4 mans For 4 Hands PianoArthur Jussen · Lucas Jussen
    F. Ries: fragment de la Simfonia no. 7 en la menor Op. 181

    Altres compositors que van néixer i treballar a la ciutat de Beethoven: G. C. Dall'Abaco: "Capriccio" no. 1 en do menor per a violoncel sol Ch. G. Neefe: Sonata per a piano no. 12 en la Major L. van Beethoven: 8 Variacions sobre un tema de Comte Von Waldstein Woo 67 en Do Major, per a piano a 4 mans For 4 Hands PianoArthur Jussen · Lucas Jussen F. Ries: fragment de la Simfonia no. 7 en la menor Op. 181

  • Quatre carnavals!
    Escolta àudio

    Quatre carnavals!

    El so del Carnaval des de quatre compositors diferents
    A. Dvorák: Obertura Simfònica "Carnaval" Op. 92
    B. Smetana: Poema Simfònic "El Carn
    aval de Praga"
    B. Britten: "El Carnavaal Canadenc"
    D. Milhaud: "Le Carnaval d'Aix" per a piano i orquestra

    El so del Carnaval des de quatre compositors diferents A. Dvorák: Obertura Simfònica "Carnaval" Op. 92 B. Smetana: Poema Simfònic "El Carnaval de Praga" B. Britten: "El Carnavaal Canadenc" D. Milhaud: "Le Carnaval d'Aix" per a piano i orquestra

  • Tres mirades d'Àsia!
    Escolta àudio

    Tres mirades d'Àsia!

    El so d'Àsia des de la perspectiva de tres compositors ben diferents
    A. Borodin: Poema Simfònica "A les estepes de l'Àsia Central"
    A. Kete
    lbey: "En un mercat persa"
    M. Ravel: "Asie" del cicle de cançons "Shéhérazade" per a veu i orquestra

    El so d'Àsia des de la perspectiva de tres compositors ben diferents A. Borodin: Poema Simfònica "A les estepes de l'Àsia Central" A. Ketelbey: "En un mercat persa" M. Ravel: "Asie" del cicle de cançons "Shéhérazade" per a veu i orquestra

Anar al contingut