TOTS ELS ÀUDIOS

  • Impromptu!
    Escolta àudio

    Impromptu!

    Selecció d'Impromptus de Vorisek a Fauré
    J. V. Vorisek: Impromptu en la major Op. 7 No. 4
    F. Schubert: Impromptu Op. 90 No. 2
    C. Sch
    umann: Impromptu en mi major
    G. Fauré: Impromptu en re bemoll Major Op. 86
    J. Sibelius: Impromptu Op. 5 Impromptu no5_ Leif Ove Andsnes
    A. Skriabin: Impromptu en si bemoll menor Op. 12 No. 2

    Selecció d'Impromptus de Vorisek a Fauré J. V. Vorisek: Impromptu en la major Op. 7 No. 4 F. Schubert: Impromptu Op. 90 No. 2 C. Schumann: Impromptu en mi major G. Fauré: Impromptu en re bemoll Major Op. 86 J. Sibelius: Impromptu Op. 5 Impromptu no5_ Leif Ove Andsnes A. Skriabin: Impromptu en si bemoll menor Op. 12 No. 2

  • Música espectral
    Escolta àudio

    Música espectral

    Selecció antològica d'obres escrites en aquesta estètica sonora.
    A. Part: "Da pacem Domine"
    B. Vivancos: "Bubbles"
    V. Martynov: "The
    Beatitudes"
    O. Gjeilo: "Pulchra es, amica mea" de "Northern Lights"
    G. Whitacre: "Nox Aurumque Nox Aurumque"

    Selecció antològica d'obres escrites en aquesta estètica sonora. A. Part: "Da pacem Domine" B. Vivancos: "Bubbles" V. Martynov: "The Beatitudes" O. Gjeilo: "Pulchra es, amica mea" de "Northern Lights" G. Whitacre: "Nox Aurumque Nox Aurumque"

  • Polonaise!
    Escolta àudio

    Polonaise!

    La "polonaise" al segle XVIII!
    F. Devienne: "Finale Polonaise" del Concert no. 6 en re major per a flauta travessera i orquestra
    G. F. Han
    del: "Polonaise Andante" del Concerto Grosso Op. 6 No. 3 en mi menor HWV. 321
    J. S. Bach: "Polonaise" de la Suite per a orquestra no. 2 en si menor BWV. 1067
    M. Marais : "La polonaise" del llibre II de "Pièces de viole"
    W. A. Mozart: "Rondeau en polonaise" de la Sonata per a piano Sonata No6 en re major K. 284
    G. Ph. Telemann: "Polonaise" de la Suite en la menor per a flauta de bec, corda i continu TWV. 55A2

    La "polonaise" al segle XVIII! F. Devienne: "Finale Polonaise" del Concert no. 6 en re major per a flauta travessera i orquestra G. F. Handel: "Polonaise Andante" del Concerto Grosso Op. 6 No. 3 en mi menor HWV. 321 J. S. Bach: "Polonaise" de la Suite per a orquestra no. 2 en si menor BWV. 1067 M. Marais : "La polonaise" del llibre II de "Pièces de viole" W. A. Mozart: "Rondeau en polonaise" de la Sonata per a piano Sonata No6 en re major K. 284 G. Ph. Telemann: "Polonaise" de la Suite en la menor per a flauta de bec, corda i continu TWV. 55A2

  • La Clemenza di Tito
    Escolta àudio

    La Clemenza di Tito

    Diferents òperes escrites sobre el mateix text de Metastasio

    B. Galuppi: Ària 'Tu infede" de l'òpera "La Clemenza di Tito"
    A. Cald
    ara: Ària "Opprimete i contumaci" de l'òpera "La Clemenza di Tito"
    Ch. W. Gluck: Ària "Tremo fra dubbi miei" de l'òpera "La Clemenza di Tito"
    J. A. Hasse: Ària "Vo disperato a morte" de l'òpera "Tito Vespasiano"
    W. A. Mozart: Ària "Parto, ma tu ben mio" de l'òpera La Clemenza di Tito"

    Diferents òperes escrites sobre el mateix text de Metastasio B. Galuppi: Ària 'Tu infede" de l'òpera "La Clemenza di Tito" A. Caldara: Ària "Opprimete i contumaci" de l'òpera "La Clemenza di Tito" Ch. W. Gluck: Ària "Tremo fra dubbi miei" de l'òpera "La Clemenza di Tito" J. A. Hasse: Ària "Vo disperato a morte" de l'òpera "Tito Vespasiano" W. A. Mozart: Ària "Parto, ma tu ben mio" de l'òpera La Clemenza di Tito"

  • Compositors de Bonn!
    Escolta àudio

    Compositors de Bonn!

    Altres compositors que van néixer i treballar a la ciutat de Beethoven:
    G. C. Dall'Abaco: "Capriccio" no. 1 en do menor per a violoncel sol
    > Ch. G. Neefe: Sonata per a piano no. 12 en la Major
    L. van Beethoven: 8 Variacions sobre un tema de Comte Von Waldstein Woo 67 en Do Major, per a piano a 4 mans For 4 Hands PianoArthur Jussen · Lucas Jussen
    F. Ries: fragment de la Simfonia no. 7 en la menor Op. 181

    Altres compositors que van néixer i treballar a la ciutat de Beethoven: G. C. Dall'Abaco: "Capriccio" no. 1 en do menor per a violoncel sol Ch. G. Neefe: Sonata per a piano no. 12 en la Major L. van Beethoven: 8 Variacions sobre un tema de Comte Von Waldstein Woo 67 en Do Major, per a piano a 4 mans For 4 Hands PianoArthur Jussen · Lucas Jussen F. Ries: fragment de la Simfonia no. 7 en la menor Op. 181

  • Quatre carnavals!
    Escolta àudio

    Quatre carnavals!

    El so del Carnaval des de quatre compositors diferents
    A. Dvorák: Obertura Simfònica "Carnaval" Op. 92
    B. Smetana: Poema Simfònic "El Carn
    aval de Praga"
    B. Britten: "El Carnavaal Canadenc"
    D. Milhaud: "Le Carnaval d'Aix" per a piano i orquestra

    El so del Carnaval des de quatre compositors diferents A. Dvorák: Obertura Simfònica "Carnaval" Op. 92 B. Smetana: Poema Simfònic "El Carnaval de Praga" B. Britten: "El Carnavaal Canadenc" D. Milhaud: "Le Carnaval d'Aix" per a piano i orquestra

  • Tres mirades d'Àsia!
    Escolta àudio

    Tres mirades d'Àsia!

    El so d'Àsia des de la perspectiva de tres compositors ben diferents
    A. Borodin: Poema Simfònica "A les estepes de l'Àsia Central"
    A. Kete
    lbey: "En un mercat persa"
    M. Ravel: "Asie" del cicle de cançons "Shéhérazade" per a veu i orquestra

    El so d'Àsia des de la perspectiva de tres compositors ben diferents A. Borodin: Poema Simfònica "A les estepes de l'Àsia Central" A. Ketelbey: "En un mercat persa" M. Ravel: "Asie" del cicle de cançons "Shéhérazade" per a veu i orquestra

  • Compositors de Lucca!
    Escolta àudio

    Compositors de Lucca!

    Lucca, ciutat de la toscana i amb llarga tradició musical ha estat el bressol de compositors d'èpoques diferents.
    G. Guami: "Canzon detta la Lucchesina"
    F. Barsanti Concerto grosso op. 3 Nr. 10
    F. Geminiani: Sonata en re menor per a violi i baix continu Op. 4 no. 4
    A. Catalani: Ària "Ebben Ne andrò lontana" de l'acte I de l'òpera "La Wally"
    G. Puccini: Gloria de la "Messa di Gloria" Opus pòstum

    Lucca, ciutat de la toscana i amb llarga tradició musical ha estat el bressol de compositors d'èpoques diferents. G. Guami: "Canzon detta la Lucchesina" F. Barsanti Concerto grosso op. 3 Nr. 10 F. Geminiani: Sonata en re menor per a violi i baix continu Op. 4 no. 4 A. Catalani: Ària "Ebben Ne andrò lontana" de l'acte I de l'òpera "La Wally" G. Puccini: Gloria de la "Messa di Gloria" Opus pòstum

  • Compositors germànics abans de Bach
    Escolta àudio

    Compositors germànics abans de Bach

    Compositors del barroc alemanys de la generació anterior a J. S. Bach
    J. Pachelbel: "Cànon i giga per a tres violins i baix continu"
    H. I.
    F. von Biber: "Sonata a sis"
    J. P. Krieger: "Sonata seconda per violino e viola da gamba" op. 2
    G. Muffat: "Concerto grosso n. 11 en mi menor Delirium Amoris"
    J. H. Schmelzer: "Balletto di centauri, ninfe e salvatici"

    Compositors del barroc alemanys de la generació anterior a J. S. Bach J. Pachelbel: "Cànon i giga per a tres violins i baix continu" H. I. F. von Biber: "Sonata a sis" J. P. Krieger: "Sonata seconda per violino e viola da gamba" op. 2 G. Muffat: "Concerto grosso n. 11 en mi menor Delirium Amoris" J. H. Schmelzer: "Balletto di centauri, ninfe e salvatici"

  • Un llac de cignes!
    Escolta àudio

    Un llac de cignes!

    Diferents retrats musicals de cignes
    C. Saint-Saëns: "El cigne", de la suite "El Carnaval dels animals"
    E. Grieg: "En Svane" (El cigne),
    op 25, n. 2
    S. Prokofiev: Fragment de la cantata "Ivan el Terrible", op. 116
    J. Sibelius: "El cigne de Tuonela", op. 22 n. 2
    P. I. Txaikovski: Vals del ballet "El llag dels cignes"

    Diferents retrats musicals de cignes C. Saint-Saëns: "El cigne", de la suite "El Carnaval dels animals" E. Grieg: "En Svane" (El cigne), op 25, n. 2 S. Prokofiev: Fragment de la cantata "Ivan el Terrible", op. 116 J. Sibelius: "El cigne de Tuonela", op. 22 n. 2 P. I. Txaikovski: Vals del ballet "El llag dels cignes"

  • El Théâtre Lyrique de París
    Escolta àudio

    El Théâtre Lyrique de París

    Òperes estrenades en aquest coliseu parisenc de mitjan segle XIX
    A. Adam: Obertura de l'òpera "Si j'etais roi"
    G. Bizet: Ària "À la voix d
    'un amant fidele" de l'òpera "La jolie fille de Perth"
    Ch. Gounod: Ària "Dieu, quel frisson. Amour, ranime mon courage" de l'òpera "Roméo et Juliette"
    Ch. Gounod: Ària "Ah! Je ris de me voir si belle" de l'òpera "Faust"
    G. Bizet: Ària "Je crois entendre encore" de l'òpera "Les pêcheurs de perles"
    Ch. Gounod: Ària "L'amour! L'amour! Ah! Lève toi, soleil!" de l'acte II de l'òpera "Roméo et Juliette"
    H. Berlioz: Ària "Ô Blonde Cérès" de l'òpera "Les Troyens"
    A. Maillart: Ària de l'òpera "Les Dragons de Villars"

    Òperes estrenades en aquest coliseu parisenc de mitjan segle XIX A. Adam: Obertura de l'òpera "Si j'etais roi" G. Bizet: Ària "À la voix d'un amant fidele" de l'òpera "La jolie fille de Perth" Ch. Gounod: Ària "Dieu, quel frisson. Amour, ranime mon courage" de l'òpera "Roméo et Juliette" Ch. Gounod: Ària "Ah! Je ris de me voir si belle" de l'òpera "Faust" G. Bizet: Ària "Je crois entendre encore" de l'òpera "Les pêcheurs de perles" Ch. Gounod: Ària "L'amour! L'amour! Ah! Lève toi, soleil!" de l'acte II de l'òpera "Roméo et Juliette" H. Berlioz: Ària "Ô Blonde Cérès" de l'òpera "Les Troyens" A. Maillart: Ària de l'òpera "Les Dragons de Villars"

  • "El mestissatge en la música"
    Escolta àudio

    "El mestissatge en la música"

    Selecció d'obres clàssiques amb influència d'arrel popular
    F. Barsanti: "Lochaber, music of Scotland"
    L. Boccherini: Tiranna del Quartet o
    p. 44 n. 4 en sol major
    L. van Beethoven: Fuga final del Quartet Razumovski op. 59 n. 3
    J. M. Amiot: Salve Regina
    Anònim: "Mekar Sari" amb el Gamelan de Peliatan (illa de Bali)
    C. Debussy: "Pagodes", de la suite "Estampes" per a piano L. 100
    W. A. Mozart: Obertura "El rapte del Serrall" K. 384

    Selecció d'obres clàssiques amb influència d'arrel popular F. Barsanti: "Lochaber, music of Scotland" L. Boccherini: Tiranna del Quartet op. 44 n. 4 en sol major L. van Beethoven: Fuga final del Quartet Razumovski op. 59 n. 3 J. M. Amiot: Salve Regina Anònim: "Mekar Sari" amb el Gamelan de Peliatan (illa de Bali) C. Debussy: "Pagodes", de la suite "Estampes" per a piano L. 100 W. A. Mozart: Obertura "El rapte del Serrall" K. 384

  • El so de la sarsuela
    Escolta àudio

    El so de la sarsuela

    Selecció de preludis i intermedis de sarsuela!
    F. Chueca: Preludio ("La alegria de la huerta). Orquesta Sinfónica de Madrid, Ataúlfo Argenta
    /> G. Giménez: Intermedi de la sarsuela "La boda de Luis Alonso"
    R. Chapí: Preludi de la sarsuela "El tambor de granaderos"
    R. Soutullo i J. Vert: Intermedi de la sarsuela "La leyenda del beso"
    A. Vives: Preludi a l'acte segon de la sarsuela "Maruxa"

    Selecció de preludis i intermedis de sarsuela! F. Chueca: Preludio ("La alegria de la huerta). Orquesta Sinfónica de Madrid, Ataúlfo Argenta G. Giménez: Intermedi de la sarsuela "La boda de Luis Alonso" R. Chapí: Preludi de la sarsuela "El tambor de granaderos" R. Soutullo i J. Vert: Intermedi de la sarsuela "La leyenda del beso" A. Vives: Preludi a l'acte segon de la sarsuela "Maruxa"

  • Serenates instruments de vent
    Escolta àudio

    Serenates instruments de vent

    Diferents combinacions d'instruments d'harmonia
    A. Dvorák: Moderato de la Serenata en re menor, op. 44
    F. Krommer: Allegro inicial del Sex
    tet per a instruments de vent en mi bemoll major
    G. Enescu: "Doucement mouvementé" de "Dixtour" (Deset), op. 14
    L. Janacek: Allegro animanor de la suite "Mladi" (Joventut)
    W. A. Mozart: Allegro de la Serenata n. 12 en do menor K. 388
    W. Berger: Finale vivace de la Serenata en fa major, op. 102

    Diferents combinacions d'instruments d'harmonia A. Dvorák: Moderato de la Serenata en re menor, op. 44 F. Krommer: Allegro inicial del Sextet per a instruments de vent en mi bemoll major G. Enescu: "Doucement mouvementé" de "Dixtour" (Deset), op. 14 L. Janacek: Allegro animanor de la suite "Mladi" (Joventut) W. A. Mozart: Allegro de la Serenata n. 12 en do menor K. 388 W. Berger: Finale vivace de la Serenata en fa major, op. 102

  • Les danses del nacionalisme musical
    Escolta àudio

    Les danses del nacionalisme musical

    Les danses característiques publicades per l'editor Fritz Simrock!
    J. Brahms: Hungarian Dances n. 2, 4, i 5
    A. Dvorak: Dansa Eslava Op. 72
    n. 2
    E. Grieg: Dansa Noruega op. 35 n. 2 (Versió orquestrada)
    M. Bruch: Dansa Sueca n. 5, 6 i 7 per a violí i piano
    P. de Sarasate: Havanera, dansa espanyola Op. 21 n. 2 per a violí i piano

    Les danses característiques publicades per l'editor Fritz Simrock! J. Brahms: Hungarian Dances n. 2, 4, i 5 A. Dvorak: Dansa Eslava Op. 72 n. 2 E. Grieg: Dansa Noruega op. 35 n. 2 (Versió orquestrada) M. Bruch: Dansa Sueca n. 5, 6 i 7 per a violí i piano P. de Sarasate: Havanera, dansa espanyola Op. 21 n. 2 per a violí i piano

Anar al contingut