El "Versionats" de Laia Pujolassos ens proposa filar prim i acostar-nos a la suite "L'ocell de foc" a través de les versions discogràfiques de Bernstein, del mateix Stravinsky, Dudamel i Gergiev.
És difícil trobar una ària més coneguda que l'havanera de l'òpera "Carmen", de Georges Bizet. Però us heu parat a escoltar amb atenció les interpretacions que se n'han fet? Aquesta és la proposta de la Laia Pujolassos per al primer "Versionats" de la temporada.
Aquesta vegada, la Laia Pujolassos analitza a fons tres versions discogràfiques d'una de les cançons del cicle "Combat del somni", de Frederic Mompou, amb poema de Josep Janés.
La Laia Pujolassos ens proposa sentir algunes de les gravacions més emblemàtiques de les variacions Goldberg, de Johann Sebastian Bach. I aprofita per comentar en profunditat elements que tenen en compte els intèrprets d'aquesta música, una música que en l'eix cronològic ens cau molt llunyana, però que ha arribat als nostres dies amb tanta força.
Laia Pujolassos proposa acostar-nos a diverses versions de les Danses Romaneses de Béla Bartók, un recull de 6 danses que originàriament el compositor va escriure per a piano sol, el 1915, i que posteriorment ell mateix va transcriure per a petit conjunt orquestral.
Quatre versions de l'ària de la Sonata per a violí en re menor d'aquesta compositora, descrita com "la millor compositora del món" a les cròniques del Mercure Galant.
Laia Pujolassos ens proposa visitar algunes de les cadències per al Concert per a violí en sol M de Wolfgang Amadeus Mozart, creades per grans violinistes com Isabelle Faust, Hilary Hahn o Gilles Apap.
La Laia Pujolassos proposa endinsar-nos en diverses interpretacions de l'últim dels lieder del "Viatge d'hivern", de Franz Schubert, "Der lindenbaum" (El til·ler).