Els passatgers de la línia d'autobús V9 es miren perplexos quan senten que la megafonia de l'autobús els anuncia com a pròxima parada "Entençà-Rosselló". L'error en la pronunciació del nom del carrer es repeteix fins a vuit vegades, tantes com parades té la línia al carrer Entença. Altres bunyols a la megafonia del servei són a la línia 7 ("Castillexos"), la 55 ("Sepulvèda"), o a la 27 ("Avinguda Vallcarcà"). A altres també s'hi sent "Almogavèrs" o "Pau Clarís". Alguns usuaris ho han denunciat a través de les xarxes socials.  La controvèrsia no és nova. Fa deu anys va passar una cosa semblant i es va obrir un debat sobre la pressa a implantar sistemes d'assistència als viatgers sense la seguretat que no hi hagi errors.  Com pot ser que passi? Des de Transports Metropolitans de Barcelona expliquen que un sintetitzador digital processa el que ha llegit una veu i l'adapta a diferents idiomes. I que, en l'últim canvi que hi ha hagut, han sortit locucions incorrectes. Quan es detecten aquests errors s'introdueixen les indicacions per corregir-los, procés en el qual treballa la companyia ara mateix.  Algunes gravacions sonen amb to artificiós (Catalunya Ràdio) I no ho controla ningú? Segons TMB, es verifiquen les primeres versions. Però, com que la xarxa de parades d'autobús evoluciona constantment, hi ha adaptacions posteriors que escapen del control. Quan es té coneixement d'un error, s'arregla.  Sovint els missatges de megafonia de diversos serveis públics es comenten a les xarxes socials. A banda de possibles errors de pronunciació, el fet que siguin elaborats per una màquina fa que sonin amb un to artificiós.