Si es pot complir tot, hauran estat 13 curses amb 5 circuits que doblen presència en caps de setmana consecutius: Jerez, Àustria, Misano, Aragó (amb un gran premi de Terol històric) i València. A Brno, Catalunya i Le Mans només un gran premi. Seran 13 curses en 18 setmanes (4,5 mesos). Amb aquest ordre: doblet, triplet, triplet, triplet, doblet. Què pot passar després? Carmelo Ezpeleta, el CEO de Dorna, apunta que es podrien assolir les 17 curses (sempre comptant les ja disputades de Moto2/3 a Qatar) fins el 13 de desembre. A triar entre Austin, Termas, Buriram i Sepang. Aquí hi hauria públic. Dorna es marca fins el 31 de juliol per saber quins d'aquests circuits es trepitjarien. Ezpeleta ha destacat la feina i predisposició dels circuits i promotors que han permès un calendari que sembla un miracle. Per això els protocols de seguretat seran molt rígids. La població del pàdoc s'ha reduït al 50% (sense periodistes que no siguin de TVs que paguen drets): "El protocol és el més dur que podem imposar. L'hem presentat a tothom. Si la situació va millorant hi pot haver cert relaxament, però sempre amb l'acord de les autoritats. Però avui tenim un protocol que coneixen els equips i la FIM i que usarem a l'inici del campionat".