Els últims quatre anys, Beko ha pagat 19 milions d'euros per temporada per aparèixer a la màniga esquerra de la samarreta del primer equip del Barça, per ser la marca principal que apareix al pit de la samarreta i de la roba d'entrenament i per ser molt present en la imatge corporativa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí. Beko, com Rakuten, també acaba contracte aquesta temporada, el 30 de juny del 2021, i també està negociant una renovació a la baixa. Els 19 milions d'euros que fins ara ingressava el Barça es reduiran sensiblement. Pel que s'està negociant aquestes setmanes entre el club blaugrana i la marca turca, Beko passarà a pagar una xifra al voltant dels 10-12 milions d'euros.   El Camp Nou es prepara per acollir partits sense públic per la pandèmia del coronavirus La reducció d'ingressos per al Barça serà entre 7 i 9 milions per temporada. El nou acord, que el Barça està negociant directament amb els màxims responsables de Beko a Turquia, busca adaptar-se a l'economia Covid i el Barça està interessat a renovar-lo, tot i la reducció econòmica, per garantir una mínima font d'ingressos per a la primera temporada de la futura nova junta directiva. La retallada en els ingressos vindrà acompanyada d'una renúncia d'actius per part de Beko. Un dels aspectes que s'està negociant és que Beko deixi d'aparèixer a la màniga de la samarreta del primer equip. La idea de la marca turca seria mantenir la samarreta d'entrenament i part de la visibilitat que Beko té al voltant del Barça a la ciutat esportiva i en altres suports comercials.   El Barça també ha vist reduïts els ingressos amb Rakuten, que ha renovat per una temporada més, fins al 2022, pagant una quantitat molt inferior a la dels últims quatre anys. Fins ara, la marca japonesa suposava un ingrés de 55 milions d'euros més variables cada temporada. Les variables se situaven al voltant dels 10 milions d'euros i anaven en funció, sobretot, de si el Barça guanya la Lliga i/o la Champions cada temporada. Amb el nou contracte, vàlid només per a la pròxima temporada, els ingressos baixaran fins als 30 milions d'euros més variables. Rakuten mantindrà la seva marca a la part frontal de la samarreta del primer equip però renunciarà a d'altres actius com aparèixer a la graderia del gol nord del Camp Nou i mantenir la seva imatge en altres tipus d'equipaments i equipacions, com la roba de passeig que utilitzen els jugadors del primer equip en els desplaçaments. Els responsables executius del Barça estan intentant tancar nous acords tenint en compte la situació de la pandèmia, que en molts casos suposa una reducció important dels ingressos que s'havien aconseguit els últims anys per aquests conceptes. En el cas de Beko, des del 2017, l'empresa turca és un dels principals patrocinadors que té el Barça, per darrera de Nike (105 milions fixos a l'any) i Rakuten (55 milions fins ara i 30 milions fixos a partir de la temporada que ve).