Només un 25% dels alumnes de Brighton han presentat denúncia

Fins ara només un 25% dels alumnes de l'acadèmia d'idiomes Brighton han presentat denúncia, un pas necessari, segons el director general de Consum, per evitar que es torni a repetir un cas similar. El alumnes de Brighton només tenen fins al 20 de desembre per fer les gestions necessàries per ser recol·locats en altres centres. De moment ja n'hi ha 500 que han començat aquest procés, que està portant a terme l'Associació Catalana de Centres de Formació no Reglada de forma gratuïta.
Actualitzat
Els alumnes de Brighton tenen temps fins al 20 de desembre per presentar la documentació necessària per poder ser recol·locats en altres centres on puguin continuar els seus estudis. De moment ja n'hi ha 500 que han començat aquest procés que està portant a terme l'Associació Catalana de Centres de Formació no Reglada, de forma gratuïta. Aquesta entitat estudia cada cas i col·loca l'alumne al nivell que li faci falta. Però el director general de Consum de la Generalitat va explicar que és necessari presentar una denúncia perquè situacions com la de Brighton no es tornin a repetir. De moment, però, només uns 1.200 alumnes, un 25% del total d'alumnes de Brighton, han presentat la denúncia. A l'última reunió hi van assistir un centenar d'exalumes de Brighton. Una reunió que tenia caràcter informatiu i on els alumnes van poder conèixer la situació del cas.
NOTÍCIES RELACIONADES
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut