Toni Freixa, en una imatge recent

El projecte de Toni Freixa fomentarà el desplaçament d'aficionats i la lluita contra la revenda

El precandidat a la presidència del Barça ha presentat el seu programa social i ha abordat temes com la grada d'animació o les facilitats per als socis no abonats
Actualitzat

Toni Freixa, un dels set precandidats a la presidència del Futbol Club Barcelona, ha donat a conèixer aquest migdia el seu programa social, en què s'inclouen, entre d'altres, mesures per fomentar els desplaçaments dels aficionats i un increment de la vigilància per eradicar la revenda d'entrades.

A més, també ha presentat mesures perquè els socis sense abonament puguin gaudir de més avantatges: "No pot ser que al Camp Nou hi hagi més turistes que socis", ha explicat Marcos Jover, membre de la precandidatura de Toni Freixa. "Plantegem un descompte del 25% per als socis no abonats, i del 50% per aquells que estiguin a la llista d'espera per aconseguir abonaments".

El tema de la llista d'espera és precisament un dels que s'ha d'agilitzar, segons el mateix Freixa, que proposa tres mesures ineludibles: l'ampliació del Camp Nou i el seu aforament, una bossa de lloguer de places i la persecució implacable de la revenda.

Freixa i Jover també han parlat de la grada d'animació al Camp Nou. Segons el seu criteri, s'ha de fer a les zones dels gols, de manera "que no impliqui cap moviment de cap soci i, sobretot, respectant el principi de tolerància zero amb els violents".

 

NOTÍCIES RELACIONADES
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut