Toni Freixa, en una imatge recent
Barça

El projecte de Toni Freixa fomentarà el desplaçament d'aficionats i la lluita contra la revenda

El precandidat a la presidència del Barça ha presentat el seu programa social i ha abordat temes com la grada d'animació o les facilitats per als socis no abonats

Actualitzat

Toni Freixa, un dels set precandidats a la presidència del Futbol Club Barcelona, ha donat a conèixer aquest migdia el seu programa social, en què s'inclouen, entre d'altres, mesures per fomentar els desplaçaments dels aficionats i un increment de la vigilància per eradicar la revenda d'entrades.

A més, també ha presentat mesures perquè els socis sense abonament puguin gaudir de més avantatges: "No pot ser que al Camp Nou hi hagi més turistes que socis", ha explicat Marcos Jover, membre de la precandidatura de Toni Freixa. "Plantegem un descompte del 25% per als socis no abonats, i del 50% per aquells que estiguin a la llista d'espera per aconseguir abonaments".

El tema de la llista d'espera és precisament un dels que s'ha d'agilitzar, segons el mateix Freixa, que proposa tres mesures ineludibles: l'ampliació del Camp Nou i el seu aforament, una bossa de lloguer de places i la persecució implacable de la revenda.

Freixa i Jover també han parlat de la grada d'animació al Camp Nou. Segons el seu criteri, s'ha de fer a les zones dels gols, de manera "que no impliqui cap moviment de cap soci i, sobretot, respectant el principi de tolerància zero amb els violents".

 

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut