Un tren arribant a l'estació de Sant Andreu de Barcelona (ACN/Aina Martí/Marta Vidal)

Talls a les línies R11 i R2 nord a Montcada i Reixac per les obres de la Sagrera i Sant Andreu

Aquests talls arribaran fins al 10 de desembre i seran l'última afectació per les obres a l'estació de Sant Andreu
Redacció
TEMA:
Renfe

Les obres de la Sagrera tornen a afectar la circulació de trens d'entrada i sortida de Barcelona. Aquest cop, són les línies R2 nord i R11, que començaran i acabaran el recorregut a Montcada i Reixac.

L'afectació durarà una setmana, des d'aquest dissabte fins al 10 de desembre.

Els usuaris tenen dues opcions per seguir el viatge: anar a peu fins a l'estació de Montcada i Reixac - Manresa, on podran enllaçar amb els trens de les línies R4, R12 o R7, o bé agafar el servei de bus alternatiu.

Els autobusos sortiran de l'estació de Montcada i Reixac cada 15 minuts entre les 06.00 i les 22.00, i enllaçaran amb l'estació de la Sagrera-Meridiana de Barcelona.


El servei a l'Aeroport es farà amb origen o destinació Barcelona-Estació de França.

Els viatgers de Granollers-Centre, els dies laborables de dilluns a divendres, entre les 6.00 h i les 10.30, disposaran d'autocars directes a Barcelona la Sagrera-Meridiana, i entre Barcelona la Sagrera-Meridiana i Granollers-Centre de 17.00 a 20.30. Els dissabtes, diumenges i festius, l'horari serà de 8.00 a 10.45 i de 18.00 a 20.45.

Durant aquests dies, els títols de Renfe seran vàlids per utilitzar el servei de metro a les estacions afectades.


Fase final de les obres

Les obres de la nova estació de Sant Andreu i els treballs de reordenació de les vies de l'R2 nord i l'R11 s'acabaran l'11 de desembre, quan entrarà en servei el nou traçat de l'R2N i l'R11 i la nova estació de Sant Andreu.

Operaris treballant en les obres per fer encabir les vies de l'R2N i l'R11 a la futura estació de la Sagrera (ACN/Marta Vidal )

Aquesta setmana es fa la fase final de les obres, que se centra a enllaçar el nou traçat de la línia Barcelona-Granollers-Girona amb les vies que ja existeixen. A més, es faran proves de fiabilitat, simulacres d'emergència i es formaran els maquinistes.

 

ARXIVAT A:
Mobilitat Renfe Rodalies
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut