Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Pots utilitzar chromecast a l'APP de TV3

Montserrat Ribera: "Sempre hem de guardar la publicitat i documents, i si cal, s'ha de reclamar"

Viatjar a vegades no surt com ho havíem planejat. Què cal fer quan volem reclamar? Montserrat Ribera, directora de l'Agència Catalana de Consum, ens explica què cal fer quan es vol posar una reclamació. L'Agència Catalana de Consum va elaborar unes recomanacions per als afectats per les vagues dels treballadors del sector de seguretat del Prat. Montserrat Ribera explica que han rebut moltes consultes via app i contactant amb ells directament. Creuen que hi ha hagut unes 1.700 persones afectades, que són uns 350.000 euros de perjudicis en total. Sempre hem de guardar la publicitat i s'ha de reclamar.

CLIPS

ÚLTIMS PROGRAMES

14/07/2017

Les vinyetes de Raquel, a la tertúlia d'"Els matins" del 14/07/2017

Avui, el contrapunt de la primera part de la tertúlia l'ha posat la ninotaire Raquel amb els seus dibuixos.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

NOTÍCIES

 
Cerca vídeos del programa