Susanna Jiménez: "Indubtablement, la compra 'online' i les seves facilitats són risc per a addicció"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player

Susanna Jiménez: "Indubtablement, la compra 'online' i les seves facilitats són risc per a addicció"

20.745 milions d'euros: les vendes en línia de l'any passat. Black Friday 2016: Amazon Espanya bat rècord de vendes. Un 7% de la població és compradora compulsiva. La venda en línia afavoreix la compra irracional i compulsiva? Avui dia, la pressió publicitària és major respecte a altres dècades? Hem parlat del triangle publicitat, psicologia i Internet amb Neus Soler (professora de Màrqueting de la Universitat Oberta de Catalunya), Susanna Jiménez (psicòloga i coordinadora de la unitat del joc patològic de l'Hospital de Bellvitge) i Mariola Dinarès (realitzadora de "PopAp").

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS