Toni Freixa

Toni Freixa anuncia un acord per al patrocini de la samarreta del Barça

Redacció Esport3 Actualitzat
TEMA:
Eleccions Barça

Quan falten tres dies perquè se celebrin les eleccions a la presidència del Barça, Toni Freixa ha confirmat que compta amb un patrocinador per a la samarreta que aportarà 60 milions d'euros per temporada, durant 5 anys. Es tracta d'una empresa d'intercanvi d'actius digitals, amb seu a Hong Kong. L'acord entraria en vigor a partir de la campanya 2022-2023.

"Estem en converses amb un patrocinador de la samarreta que aportarà 60 milions cada temporada durant cinc anys a partir de la 22-23. Seria el més alt de tots els nostres competidors", ha afirmat Freixa en la roda de premsa on ha fet balanç de la campanya electoral.

El candidat ha precisat que aquesta patrocinadora "procedeix de Silicon Valley", vol "associar la seva imatge amb la del Barça" i "no demana exclusivitat a la samarreta".

Aquests 300 milions se sumarien als 250 milions que va anunciar que ingressaria a canvi de cedir el 49% de l'explotació de Barça Corporate a un grup inversor.

ARXIVAT A:
Eleccions Barça
VÍDEOS RELACIONATS
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut