Vilanova i la Geltrú desplega deu jocs immersius per conèixer la història i la cultura de la ciutat

ACN Barcelona - Vilanova i la Geltrú desplega aquesta tardor un total de deu jocs immersius com a nou recurs turístic per donar a conèixer la història i la cultura de la ciutat. Després d'unes primeres proves la primavera del 2021 amb visites al Museu Víctor Balaguer basades en la realitat virtual, el municipi completa ara la posada en marxa de nou propostes més. És el projecte de turisme gamificat més gran de l'estat espanyol. A banda de la realitat virtual, hi ha jocs en plataforma digital i també activitats analògiques. El projecte, anomenat 'Agency of Secrets', situa el visitant com a agent d'una companyia que es dedica a revelar els misteris de la ciutat. Els deu jocs engloben 35 quilòmetres de rutes per Vilanova, 267 enigmes i 460 punts d'interès.

Amb el projecte, presentat aquest dimarts a Barcelona, la capital del Garraf es proposa atraure més turisme familiar, difondre la gamificació com a nou recurs turístic, crear llocs de treball gràcies als processos de creació d'aquests jocs i també oferir noves eines a altres destinacions que vulguin seguir les passes de la ciutat.

Agency of Secrets ha estat creada en el marc del projecte MEDGAIMS - GamifIcation for Memorable tourist experiences, finançat pel European Union ENI CBC Mediterranean Sea Basin Programme. Aquest projecte s'ha dut a terme conjuntament amb Jordània, Líban i Itàlia.

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut