Inspiració tecnològica per a la primavera-estiu 2017 de Chanel

La firma factura més de 34.000 milions d'euros i dóna feina a 130.000 persones
Redacció Actualitzat

Karl Lagerfeld ha convertit el Grand Palais de París en l'interior d'un ordinador, una central de base de dades, per presentar la col·lecció de primavera-estiu 2017 de Chanel.

 

 

És una de les desfilades més esperades de la Setmana de la Moda de París.

 

Referent econòmic

 

Amb 7.000 milions d'euros de benefici, Chanel és referent des de fa més d'un segle de l'alta costura, un sector que exporta el 80 per cent de la producció, especialment, a l'Àsia. El Japó i la Xina són mercats en permanent expansió.

De fet, el sector de la moda i el luxe és estratègic per a la indústria francesa, i una marca de país. Factura més de 34.000 milions d'euros i dóna feina a 130.000 persones. Les setmanes de la moda de París són el seu gran aparador internacional.

I deixen a la ciutat uns ingressos d'uns 400 milions d'euros. París, en dura lluita amb Nova York i Londres, ha recuperat la condició de capital mundial de la moda. Les firmes com Chanel porten a les passarel·les aquests dies les creacions que han de marcar les tendències de la pròxima temporada.

 

Clàssics de Chanel amb tocs futuristes

 

En un escenari futurista i pulcre, Chanel ha apostat per una línia d'estètica tecnològica prendes de llenceria, amb un toc urbà, gairebé raper. El famós "tweed" de la firma es barreja amb línies fluor i lluentons.

 

 

Una col·lecció que apel·la a la joventut amb accessoris extravagants, com grans arracades, carteres metal·litzades i impressions gràfiques en blazers molt fluids.

També fa servir la seda i blondes en conjunts amb transparències que contrasten amb el teixit gruixut de les jaquetes que identifiquen la firma. Faldilles "evasé" per sobre dels genolls, sabates de pell blanca mig ballarines, mig botins. Com a accessori, triomfen les gorres.

VÍDEOS RELACIONATS
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut