Mariona Escoda: "A les colles castelleres i als concursos de TV hi ha molt de marro"
La vam conèixer pel seu pas per "Eufòria" l'any passat i ara està en plena gira. Mariona Escoda ha vingut a "Zona Franca" per parlar-nos d'aquest nou disc i de la seva carrera professional
Just entrar al plató la Mariona es va sorprendre a tots: va agafar el micròfon de la Maria La Blanco i es va posar a cantar la seva cançó amb La Mercabanda, "Et deixo la mà".
Rebem al #ZonaFrancaTV3 a la cantant, compositora, actriu i guanyadora de la primera edició d'#EufòriaTV3, la gran @marionaescoda! 🎶🎤
Zona Franca (@ZonaFrancaTV3) May 31, 2023
▶️ https://t.co/Y57aBXdXxS 🔴 pic.twitter.com/UFF3fX07rD
La Mariona és de Valls i, des de petita, ha estat endinsa dins el món dels castellers "el meu pare és casteller i jo, com a molt, em poso a la pinya". Diuen que en aquest món s'hi lliga molt i, atenció, que la cantant ens ho va confirmar:
👉🏻👌🏻 Consell de la @marionaescoda: si voleu pillar, deixeu-vos estar de @elTindercat i feu-vos castellers. #castellers #ZonaFrancaTV3
Zona Franca (@ZonaFrancaTV3) May 31, 2023
▶️ https://t.co/Y57aBXdXxS 🔴 pic.twitter.com/1NsS4gYI9O
A una entrevista que va fer a "Matina Codina", la Mariona va deixar entreveure que li agradaria presentar "Zona Franca" i la Danae va voler complir el seu somni. La guanyadora de la primera edició d'"Eufòria" va entrevistar la seva amiga Glòria, que forma part de la seva banda durant la gira que fa anualment.
El nou disc de la Mariona es titula "D'una altra manera" i ja ha arrancat la gira: "Tenia el 'mono' de tornar a cantar en directe cançons pròpies i, en el moment que començo la gira i veig que el primer dia faig un "sold-out" i també veig a la gent molt entregada i que canta les cançons... surto dels concerts molt eufòrica i desitjant que no acabi".
La banda que l'acompanya està composta per dos nois i dues noies (la bateria és la Glòria) i la Mariona ens explica que li va costar molt trobar-les perquè "a les bones músiques els volen a tot arreu perquè n'hi ha poques". L'objectiu, també, és crear referents: "ens venen a veure moltes nenes i vull que vegin dones a l'escenari tocant instruments".