"Valor afegit", dirigit i presentat per Albert Closas, parla de la disputa entre comunitats autònomes per aconseguir fabricar les bateries que s'han de manufacturar a Espanya. Aquesta inversio ha obert una baralla aferrissada entre autonomies per guanyar aquesta partida. On acabarà la fàbrica de bateries per al mig milió de cotxes elèctrics que Seat Volkswagen vol fabricar a partir del 2025? "A prop de Martorell", o "en algun punt d'Espanya", com va dir i després va rectificar el govern espanyol? "Valor afegit" viatja per mig Espanya per saber quins són els arguments de les diferents comunitats autònomes que també reivindiquen aquesta estratègica inversió. El programa ha estat a l'Aragó, el País Valencià, Extremadura, Castella-la Manxa i Madrid per entrevistar alguns dels principals protagonistes d'aquesta partida a diverses bandes. Entre els entrevistats hi ha el president d'Extremadura, Guillermo Fernández Vara; l'alcalde de Càceres, Luis Salaya; la consellera d'Economia d'Aragó, Marta Gastón; el director general d'Acció de Govern de la Generalitat Valenciana, Juan Ángel Poyatos, i el català Raúl Blanco, secretari general del Ministeri d'Indústria, encarregat de coordinar tota l'estratègia del cotxe elèctric i les fàbriques de bateries a Espanya. Mina Cañaveral A més a més, a Extremadura, el programa també ha visitat les mines d'on es podria extreure el liti, el mineral bàsic per fabricar les bateries, i ha parlat amb les plataformes que s'hi oposen per raons mediambientals. El reportatge analitza el perquè del boom de les bateries i també repassa la potència de la indústria de l'automoció espanyola, la segona d'Europa, només darrere d'Alemanya.