Audiències

TV3 suma 26 mesos consecutius de lideratge, amb un 13,5% de quota al setembre

TV3 reforça el lideratge al setembre i obre la nova temporada ampliant distància amb la resta de canals, a 1,8 punts de la segona cadena classificada i a 4,3 punts de la tercera. Ha estat la més vista 21 dels 30 dies del mes de setembre. Ha liderat el "day time" i el "prime time", amb 17 dels 20 programes del rànquing dels més vistos.
TEMA:
Televisió

 

 

Destaquen els informatius, els més ben valorats en qualitat, imparcialitat i credibilitat, amb els telenotícies liderant còmodament en totes les edicions, i "Els matins", que obre la temporada encapçalant la seva franja.

Al setembre, els "TN" han ocupat el primer lloc del rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions i segueixen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GFK.

El "TN matí", que condueix Ariadna Oltra, s'ha estrenat amb una quota mitjana del 30,7%. A més, ha liderat totes les seves emissions i 1.063.000 espectadors han connectat almenys un minut amb l'informatiu des de la seva estrena. Té una valoració de 8,5 segons el GFK.

També entre els preferits dels teleespectadors, l'estrena de "Planta baixa", el programa que condueix Ricard Ustrell, amb una audiència acumulada d'1.272.000 espectadors des de la primera emissió. L'espai té una valoració qualitativa de 8,7.

Juntament amb les noves temporades de "FAQS" i  "Tot es mou", al setembre destaca especialment la cobertura de la Diada, amb 2.880.000 espectadors que s'hi van connectar en algun moment (l'acte institucional és el vuitè programa més vist del mes, amb una quota del 19,7% i 484.000 espectadors) i el "30 minuts", que situa al rànquing els reportatges sobre la consulta d'Arenys (383.000 espectadors i un 15,7% de quota) i el de l'abús de l'alcohol (424.000 espectadors, 17,4%).

Excel·lents resultats de les noves temporades de "Joc de cartes", "Polònia", "Està passant" i "APM?"

 

Al rànquing dels més vistos en l'àmbit de l'entreteniment, destaquen "Polònia" (512.000 espectadors i 19,7%),  "Està passant" (465.000 espectadors i 23,4%), "APM?" (390.000 espectadors i 16,3%), "Joc de cartes", (372.000 espectadors i 18,9%) i  "Zona zàping" ( 310.000 espectadors i 15,4%).

I, d'entre la seva programació especial, "El piromusical de la Mercè", programa més vist del dia, amb una quota del 19,7% i 488.000 espectadors.

Pel que fa a les sèries, "Com si fos ahir" va emetre ahir, dia 30, el capítol més vist de la telenovel·la des del febrer del 2018 (342.000 espectadors i un 20,1%). I, en ficció, la coproducció "L'enigma verdaguer" és la pel·lícula més vista de l'any a TV3 (380.000 espectadors i 19,9%) .

 

El portal de la CCMA creix respecte al setembre del 2018

 

El portal de la CCMA ha tingut al setembre una audiència de 3,3 milions d'usuaris únics i creix un 15,3 respecte al setembre del 2018. El 324.cat, la secció de notícies del portal de la CCMA té 1,5 milions d'usuaris únics, un 38% més que en el mateix mes de l'any anterior.

Al setembre, TV3 ha tingut a internet gairebé 9 milions de reproduccions de vídeo. Les transmissions dels actes de la Diada són les emissions en directe més vistes del mes. Pel que fa a programes, "Com si fos ahir" és més vist del mes, amb més de 127.000 usuaris únics i 967.000 reproduccions.

El vídeo més vist del mes és el de la notícia "Una imatge de Google Earth permet localitzar el cos d'un desaparegut", amb 93.000 reproduccions a la carta.

I a les xarxes socials, durant el setembre s'han publicat 263.400 missatges a Twitter al voltant dels programes de TV3. El programa que més conversa social ha generat ha estat el "Preguntes freqüents", amb 85.300 missatges, pràcticament un terç del total.

 

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

 

ARXIVAT A:
Televisió