El millor resultat del mes de novembre des del 2010

TV3, rècord històric, amb 28 mesos consecutius de lideratge

TV3 és líder del novembre per 28è mes consecutiu, rècord històric de lideratge ininterromput, amb una quota del 16,7%, a 5 punts de la segona cadena classificada i a 8,3 punts de la tercera.

TV3 bat el record històric de mesos consecutius de lideratge a la televisió a Catalunya. Durant 28 mesos seguits, des de l'agost de 2017 fins al novembre del 2019, ha estat la més vista i manté també els lideratges qualitatius. Aquest és el millor resultat del mes de novembre des del 2010.

TV3 continua sent líder en les franges de "day time", amb una quota del 16,5%, 4,7 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i de "prime time", amb una quota del 18,9%, i supera en 7,3 punts la segona classificada, Telecinco, tot i la forta competència en aquesta franja.

TV3 ha liderat l'audiència 26 dies dels 30 del mes de novembre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, tot el mes. També és la cadena generalista més ben valorada al novembre, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTE, VRT, CTC, etc.).

Excel·lents resultats dels informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat, imparcialitat i credibilitat.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions, tot el mes, excepte la nit de les eleccions, que ho va fer l'especial "E19: els resultats". La resta van ser 21 el "TN vespre" i 8 el "TN cap de setmana vespre".

Aquest mes, els informatius han fet un resultat excel·lent, perquè els catalans han escollit una vegada més TV3 per informar-se, en un moment d'important actualitat.

17 dels 20 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, amb el "TN vespre" del dia 4 en segon lloc, amb una quota del 34% i 910.000 espectadors, i el "TN cap de setmana vespre" del 17 de novembre en setè lloc, amb una quota del 27% i 724.000 espectadors. El "TN migdia" del 12 de novembre va ser l'onzè més vist del mes, amb 559.000 espectadors i una quota del 31,4%, i el "TN cap de setmana migdia" del dia 10 va ocupar el dotzè lloc, amb 553.000 espectadors i un 32% de quota.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK. El "TN comarques", amb un 9,1, és l'informatiu més ben valorat, i el dia 12, amb 460.000 espectadors i una quota del 32%, va fer el seu millor resultat des del 3 d'octubre del 2017. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 94,3%, i líders en credibilitat, amb un 96,2%.
 


La cobertura de les eleccions generals obté excel·lents resultats

El 10 de novembre, TV3 va liderar el dia, amb una quota del 20,9%, doblant la segona cadena classificada i superant el resultat de la jornada electoral del 28 d'abril. En tot el dia va fer una audiència acumulada de 3.237.000 espectadors.

L'especial "E19: els resultats" va ser el programa més vist del mes i se situa en primer lloc del rànquing, amb 1.239.000 espectadors i una quota del 38,7%. Es va convertir en la segona emissió més vista de l'any i va tenir 2.446.000 espectadors d'audiència acumulada. El tercer lloc va ser per a "E19:el sondeig de TV3", amb una quota del 31,1% i 825.000 espectadors, i "E19: les reaccions" va ocupar el quart lloc, amb 780.000 espectadors i un 33,8% de quota.

El 3/24, amb una quota del 6,1%, va fer el seu millor resultat des de l'1 d'octubre del 2017.

A més, "E19: el debat", que es va emetre el dia 5, va ocupar el novè lloc del rànquing del mes, amb 606.000 espectadors i un 27,6% de quota, va liderar el "prime time" amb contundència i va obtenir una audiència acumulada d'1.472.000 espectadors.

Excel·lents resultats dels programes d'entreteniment, amb alguns rècords

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèrie i documentals.

"El foraster" va tornar a la graella el dia 11 visitant Gisclareny, i ho va fer amb un resultat espectacular, 769.000 espectadors i una quota del 27,7%; va ser el cinquè més vist del mes, i va registrar el seu millor resultat des del 17 de febrer del 2016. A més, va obtenir una valoració qualitativa del 8,9 segons el panel GfK.

El "Polònia" del dia 7 de novembre ocupa el sisè lloc del rànquing dels més vistos del mes, amb una quota del 26,1% i 735.000 espectadors. El "30 minuts" titulat "Dies de tsunami", del 17, amb una quota del 23,7% i 664.000 espectadors, va ser el vuitè més vist del mes.

L'"Està passant", el programa d'humor del vespre, que es va emetre l'11, va ocupar el desè lloc, amb una quota del 24,8% i 562.000 espectadors, un dels millors resultats de la temporada, i una valoració qualitativa del 8,8.

També destaca el capítol de l'"APM?" del dia 6, amb una quota del 19,5% i 520.000 espectadors, que va fer el rècord de la temporada. I el "Tot es mou" del mateix dia també va aconseguir el millor resultat de la temporada, amb una quota del 22,4% i 328.000 espectadors. El programa té molt bona nota segons GfK, amb un 8,6.

Un altre rècord de temporada va ser per a "La gran pel·lícula" del dia 21, "Churchill", que van veure 278.000 espectadors i va tenir una quota del 15,4%. I destaca el resultat de la tornada de "Quatre gats", en què Ricard Ustrell va conversar amb Evo Morales: va fer una quota del 16% i el van seguir 361.000 espectadors.

El diumenge 17, TV3 va emetre l'últim gran premi del Mundial de motociclisme, amb molt bon resultat. La cursa de MotoGP va liderar la franja amb una quota del 17,4% i 227.000 espectadors, i té una valoració qualitativa del 8,2.

El portal de la CCMA incrementa un 35% l'audiència respecte al mateix mes del 2018, i el 3/24.cat ho ha fet en un 57%

Al novembre, TV3 ha tingut 11,5 milions de reproduccions de vídeo. És un increment del 26,6% respecte al mateix mes del 2018. El programa més vist a la carta ha estat el "Polònia", amb 194.000 usuaris únics i 493.000 reproduccions, el millor resultat del programa des de l'octubre del 2017. El vídeo més vist ha estat el "Polònia" del dia 7, amb 79.000 reproduccions, i quatre dels cinc vídeos més vistos del mes són del programa.

Els diferents especials de les eleccions generals han estat les emissions en directe més vistes del mes.

El portal de la CCMA ha tingut al novembre una audiència de 3,7 milions d'usuaris únics, un 35% més que el mateix mes del 2018. El 324.cat, la secció de notícies del portal de la CCMA, augmenta un 57% respecte al novembre del 2018, amb 1,5 milions d'usuaris únics.

I a les xarxes socials, durant el novembre la conversa social sobre els programes de TV3 incrementa la del mes anterior, i ha generat 620.000 missatges a Twitter. El programa que més conversa social ha generat ha estat "E19: el debat", amb 190.600 missatges. I el segon programa és el "Preguntes freqüents", amb més de 110.000 missatges.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut