Nova temporada

TV3 i Catalunya Ràdio conviden l'audiència a estrenar la temporada: "Us estàvem esperant"

Aquest any, per primer cop, Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio presentem una campanya conjunta d'obertura de temporada

El 19 d'agost estrenem la campanya de la nova temporada conjunta de TV3 i Catalunya Ràdio, que convida l'audiència a tornar a casa per veure i sentir la programació que posem en marxa els mitjans de la CCMA a partir del setembre. La campanya s'emmarca en una nova etapa dels mitjans públics, que aposta per fer créixer les sinergies entre la televisió, la ràdio i els mitjans digitals.

Us estàvem esperant

"Us estàvem esperant" és el missatge de benvinguda a la nova temporada de TV3 i Catalunya Ràdio, que convida a tornar a posar la tele i la ràdio totes les persones que confien en els mitjans públics, que s'han convertit en casa seva. Amb l'estrena d'aquesta temporada, que s'emmarca en l'objectiu de refundació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, la nova direcció de TV3 i Catalunya Ràdio afronta una programació que aposta per la informació i l'entreteniment, amb una atenció especial als programes infantils. Tot plegat, amb una gran oferta de continguts digitals i transmèdia, a més de noves propostes en format podcast, amb els quals els Mitjans Digitals de la CCMA es proposen mantenir el lideratge una temporada més.

Aposta femenina

Entre les novetats que hi ha previstes, Televisió de Catalunya renovarà el day time, amb canvis d'horaris d'emissió i de cares al capdavant del programa "Els matins", que presentarà Ariadna Oltra; "Tot es mou", que continuarà amb Helena Garcia Melero, i "Planta baixa", amb el retorn d'Agnès Marquès a la televisió pública. Amb aquestes tres professionals de sòlida trajectòria, la CCMA fa un pas decidit per una aposta femenina de primer nivell a la programació dels seus canals.

Nova temporada 2022 - Oltra, Marquès, Melero

Ariadna Oltra,  Agnès Marquès i Helena Garcia Melero (CCMA)

Recuperar l'humor

Aquesta tardor, TV3 també recuperarà un dels gèneres d'humor amb més tradició a la televisió de tot el món: un late show diari, "Zona Franca", presentat pel còmic Joel Díaz. D'aquesta manera, torna un clàssic que havia estat part fonamental de la graella de la cadena, que es reinventa en un format descarat especialment adreçat al públic jove, amb molta presència al món digital. Una de les propostes per a les nits televisives, en què tornaran èxits com "El foraster", "Persona infiltrada", "Crims", "Polònia" i "Joc de cartes", i s'estrenaran programes com "El col·lapse", un nou format d'entreteniment per als dissabtes a la nit.

Nova temporada 2022 - Masferrer, Torné

Quim Masferrer i Marta Torné (CCMA)


El nou projecte del Super3

El canal Super3, que posarà en marxa un nou projecte amb l'objectiu de tornar a ser un referent en l'imaginari dels infants, presentarà una oferta transmèdia, omnicanal i multipantalla per mantenir en el món digital els valors de comunitat i servei públic.


Catalunya Ràdio

Catalunya Ràdio obrirà la temporada amb l'objectiu de continuar creixent, tot partint de la reeixida proposta de l'any passat. "El matí de Catalunya Ràdio", amb Laura Rosel, connectarà cada dia els oients amb l'actualitat, l'anàlisi i la reflexió, i tornarà a tenir la cloenda irònica, humorística i transgressora de "L'última hora del matí de Catalunya Ràdio". "La tarda de Catalunya Ràdio", amb Òscar Fernández i Elisenda Carod, acompanyarà, per segona temporada, els oients des de l'hora de dinar fins al vespre, quan prendran protagonisme programes com "Tot costa", "El búnquer" o "Adolescents XL".

Nova temporada 2022 - Laura Rosel

Laura Rosel (CCMA)

Els espais informatius i esportius seguiran prenent el pols a tot el que passi a Catalunya i arreu del món, amb els butlletins informatius, el "Catalunya migdia", el "Catalunya nit" o el "Tot gira", mentre que els caps de setmana tornaran a estar farcits de continguts dels àmbits més diversos. Des d'"El suplement", que arriba a la 35a temporada, fins a "Crims", "Solidaris", "Un restaurant caníbal a Berlín", "Les dones i els dies", "Revolució 4.0" o "Ciutat Maragda".

Carles Porta (CCMA)

Programes nous, cares noves

Aquest 2022, per primer cop, Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio presenten una campanya conjunta d'obertura de temporada, amb programes nous, cares noves i energia renovada, després d'uns anys marcats per la pandèmia.

El Departament de Màrqueting de la CCMA ha creat una campanya amb una personalitat molt marcada, amb el claim "Us estàvem esperant", que convida l'audiència a tornar a casa. Les peces promocionals mostren una suma d'espais, de cubicles estilitzats i coloristes, que en conjunt remeten a un imaginari "de casa", a un mosaic de colors i persones que corresponen als programes i els presentadors de la nova graella de TV3 i Catalunya Ràdio. Entre aquestes peces, n'hi haurà de conjuntes i també d'exclusives amb algunes de les cares més reconeixibles de la programació 2022-2023.

Durant l'espot, els presentadors dels mitjans de la CCMA posen a punt "la casa" per donar la benvinguda i convidar l'audiència a entrar-hi. Tot plegat, seguint el ritme que marca la peça musical que inaugurarà la temporada, produïda per Martí Mora, més conegut com a Sr. Chen, raper i productor que ha col·laborat amb artistes com Guillamino, Lildami, Tote King i Tremendo, entre d'altres.

Nova temporada 2022 - Ricard Ustrell

Ricard Ustrell (CCMA)

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut