TV3 fa una aposta ferma per l'entorn digital i els nous formats
Aposta digital

TV3 estrena 5 produccions per a internet que aposten pels joves, l'humor i la cultura

"Mood Z", "La comunitat", "Cover", "Bricoheroes" i "Jugada mestra" estan dissenyades per a l'entorn digital i suposen una forta aposta de TV3 per arribar a noves audiències amb nous formats i noves maneres de distribuir els continguts

TV3 fa un pas endavant en la seva aposta digital i presenta cinc produccions audiovisuals pensades prioritàriament per a internet. Són projectes que trenquen l'esquema habitual de programa televisiu que després es publica a internet, ja que estan dissenyats tenint en compte els nous hàbits de consum digital, i s'ajusten tant pel to com pel format a les plataformes de vídeo i les xarxes socials. Els continguts d'aquestes produccions s'articularan a través de les xarxes socials i, a més, estaran sempre disponibles a TV3alacarta.

Les cinc produccions són: "Mood Z", "La comunitat", "Cover", la segona temporada de "Bricoheroes" i "Jugada mestra", i s'estrenaran totes durant el tercer trimestre del 2020 i el primer del 2021. A banda, a principis de l'any que ve, TV3 també té previst emetre dues produccions infantils que s'estrenaran en primícia a les xarxes.

Aquestes propostes se sumen a les dues estrenes exclusivament digitals que TV3 va presentar la temporada passada, "TV3xUnTub" i "EndevinaTV3".

 

"Mood Z", estrena el dilluns 12 d'octubre

Aquest és un espai de continguts juvenils difós exclusivament per plataformes i xarxes socials, que ofereix continguts d'interès per als joves, creats i explicats per ells mateixos i publicats a través dels canals que més utilitzen. Un equip de periodistes, activistes i "influencers" encapçalat per Marina Vallejo, Xènia Casado, Aleix Manzano i Gerry Querol acostaran l'entreteniment, l'actualitat i la cultura als més joves.

L'oferta de continguts de "Mood Z" s'articularà a través de píndoles de vídeo a Instagram, Twitter i TikTok, i un vídeo amb la història principal del dia publicat a YouTube. També hi haurà un consultori "live" setmanal a YouTube i un resum amb el millor de la setmana. Els continguts es distribuiran a través dels perfils d'Instagram, Twitter, TikTok i YouTube del programa, i també estaran disponibles a TV3alacarta.

"Mood Z" és una producció de TV3 amb la col·laboració de La Bombilla Media.

 

"La comunitat", estrena el diumenge 18 d'octubre

"La comunitat" és un programa col·laboratiu de reflexió i històries personals, dirigit i presentat per Bibiana Ballbè, en què la protagonista és una part de l'audiència que hi participa a partir d'històries personals compartides. A través de les xarxes, el programa teixirà una reflexió col·lectiva al voltant dels temes universals de la condició humana.

El programa consta de cinc capítols que s'estrenaran els dimecres, a les 22.00. Cada episodi s'articula a través de Facebook, Twitter, Instagram i YouTube i es publicarà a TV3alacarta i al canal de TV3 a YouTube. Finalment, s'emetrà un últim capítol de resum per televisió.

"La comunitat" és una producció de TV3 amb la col·laboració de The Creative Agency.

 

"Cover", estrena el dilluns 19 d'octubre

La música i la participació van de la mà a "Cover", un "talent show" musical que es difondrà exclusivament a través de plataformes i xarxes socials cada dia, de dilluns a divendres, a partir del 19 d'octubre i durant sis setmanes als canals de TV3 a Twitter, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i TV3alacarta.

És un concurs "live" obert a tothom amb entrevistes a grans bandes i músics catalans que posen el seu repertori a disposició de l'audiència per trobar la millor versió de les cançons que els han fet famosos. Artistes i audiència decidiran quina és la millor "cover" del programa i el guanyador s'emportarà 10.000 euros de premi.

Els participants publicaran les seves versions a través de les xarxes socials, i el programa i els artistes originals faran la tria dels cinc finalistes. En una votació final, l'audiència triarà la millor "cover" de l'edició. A partir del dilluns 19 d'octubre, les xarxes del programa s'ompliran de consells musicals i crides a la participació, i hi haurà un programa especial final en què es comunicarà el guanyador dels 10.000 euros.

"Cover" és una producció de TV3 amb la col·laboració de Mamba Mèdia.

 

"Bricoheroes", estrena el diumenge 25 d'octubre

El programa paròdic de bricolatge d'en Peyu i en Jair Domínguez, que l'audiència ja coneix per l'èxit que va tenir la primera temporada, torna a les xarxes carregat de trucs, eines perilloses i més bricolatge.

En aquesta segona temporada de "Bricoheroes" hi haurà moltes novetats, com ara "cameos" de persones que passaran pel taller a donar un cop de mà als presentadors, o que en Jair convencerà en Peyu per fer alguns programes al seu pis, un pis que sembla sortit de la sèrie "Els joves". I una altra novetat important d'aquesta segona entrega de "Bricoheroes" és l'himne del programa, un cant d'amor al bricolatge compost pel grup Obeses, que es llançarà amb un videoclip.

"Bricoheroes" és un programa de TV3 amb la col·laboració d'El Corral de l'Humor.

 

"Jugada mestra", estrena el dijous 14 de gener
"Jugada mestra" és un programa d'humor en format podcast de vídeo i àudio, presentat per Carles Sànchez Verdú i Charlie Pee, acompanyats per nous talents de la comèdia catalana nascuda als bars, als podcasts i a les xarxes socials.

El programa comptarà amb col·laboracions d'aquest nou planter de còmics, cares conegudes de TV3, un "community manager" molt actiu i actuacions musicals en directe. Cada episodi s'emetrà els dijous a les 23.00 durant tres mesos, en première al canal de TV3 a YouTube i després a TV3alacarta. També es podrà escoltar a les plataformes de podcasting i als assistents de veu. El programa també tindrà un canal propi a Instagram i Twitter.

"Jugada mestra" és una producció de TV3 amb la col·laboració de Carles Sànchez.

 

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut