Líders al febrer
43 mesos consecutius de lideratge

TV3 creix i lidera àmpliament el febrer, amb una quota del 15,2%

TV3 encadena el rècord de 43 mesos consecutius sent líder, en un mes de febrer en què 13 dels 20 programes més vistos són nostres. Destaquen les estrenes de "Nexes" i "Crims" i l'ampli seguiment de la programació especial el dia de les eleccions al Parlament

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, i ja són 43 mesos consecutius, el rècord històric de lideratge ininterromput d'una cadena. Aquest febrer, TV3 ha aconseguit una quota del 15,2%, la millor quota des de l'octubre del 2020 i el millor febrer des del 2019.

A més de continuar liderant tant la franja del "day time" com la del "prime time", hem situat 13 dels nostres programes al rànquing mensual dels 20 més vistos. Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos.
 

Més de 3 milions d'audiència acumulada durant la jornada electoral

El 14 de febrer es van celebrar les eleccions al Parlament de Catalunya, i la programació especial de TV3 va obtenir molt bons resultats al llarg de tot el dia, en què 3.134.000 espectadors van connectar amb la cadena. "E21: els resultats" ha estat el programa més vist del mes, amb 1.150.000 espectadors, un 35,1% de quota i una audiència acumulada de 2.394.000 espectadors.


També va destacar "E21: les reaccions", en cinquè lloc del rànquing, amb 810.000 espectadors i un 31,7% de quota. I "E21: el sondeig de TV3", amb una quota del 28%, 768.000 espectadors.

El 9 de febrer es va celebrar "E21: el debat", que va ocupar l'onzè lloc del rànquing, amb una quota del 26% i 601.000 espectadors.

I pel que fa a les audiències digitals, 361.500 usuaris únics van seguir la jornada electoral des dels mitjans digitals de la CCMA. Van passar per la web de la CCMA 638.000 usuaris únics, que és el rècord en un dia d'eleccions.

També va fer rècord en dia d'eleccions el 324.cat, amb 403.000 usuaris únics, fet que suposa la seva sisena millor xifra històrica d'usuaris. I al directe del programa especial d'eleccions de TV3 s'hi van connectar 179.000 usuaris.
 

Bons resultats dels programes del "day time" i del "prime time"

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3.

El "Polònia" del dia 18, amb una quota del 22,2% i 590.000 espectadors, va ser dotzè i, l'"Està passant" del dia 15, va ser quinzè, amb una quota del 20,1% i 477.000 espectadors.

Al febrer ha destacat l'estrena de "Crims" el dia 22, en setzè lloc, amb una quota del 17%, 453.000 espectadors i líder de la franja.


"Nexes", amb Mònica Terribas i Jordi Basté, es va estrenar el dia 17, amb una mitjana de 345.000 espectadors, una quota del 16,1%, i amb una audiència acumulada d'un milió d'espectadors; i "A2Veus", el dia 18 de febrer, amb una quota del 7,8% i 134.000 espectadors. I 320.000 espectadors connecten amb el programa.

Aquest febrer han acabat la temporada amb bons resultats "Altsasu", amb una audiència mitjana de 482.000 espectadors i una quota del 18,7%. També ha fet molt bon resultat '"El col·lapse", amb una audiència mitjana de 252.000 espectadors i un 12,7% de quota. I "Batalla monumental", amb una quota del 10%, una audiència mitjana de 229.000 espectadors.
 

Audiències digitals

Al febrer, TV3 ha tingut més d'11,4 milions de reproduccions de vídeo en directe i a la carta, un 26% més que el mateix mes de l'any anterior.

El "Com si fos ahir" és el programa més vist en reproduccions de vídeo a la carta, amb 967.000 reproduccions. I el vídeo més vist a la carta del febrer ha estat el capítol "Piris" del programa "Crims", amb més de 55.500 reproduccions.

 

 

 

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut