35 mesos consecutius com la televisió més vista

TV3 comença l'estiu líder amb el 13,8% de quota al juny

TV3 és líder del juny per 35è mes consecutiu, rècord històric de lideratge ininterromput, amb una quota del 13,8%, a 2,1 punts de la cadena classificada en segon lloc i a 5,2 punts de la tercera

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 35 mesos consecutius, el rècord històric de lideratge ininterromput d'una cadena. Aquest juny, TV3 ha aconseguit una quota del 13,8%. Ha superat de 2,1 punts la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i de 5,2 punts la tercera, Antena 3.

Continuem sent líders a les franges de "day time", amb una quota del 14,3%, 2,2 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i de "prime time", amb una quota del 15%, i supera per 3,7 punts la segona classificada, Telecinco.

TV3 ha liderat l'audiència 26 dies dels 30 del mes de juny i el rànquing dels programes més vistos del dia tot el mes, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies.

També és la cadena més ben valorada al juny, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurado de Espectadores", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.

Excel·lents resultats dels informatius, líders de totes les edicions i rècord en valoració qualitativa

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders de totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions –és a dir, tot el mes–: 18 el "TN vespre", 7 el "TN cap de setmana vespre", 4 el "TN migdia" i una el "TN cap de setmana migdia".

14 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, amb el "TN vespre" del dia 3 en primer lloc, amb una quota del 27,5% i 683.000 espectadors; el "TN migdia" del 16 de juny va ser segon, amb una quota del 31,2% i 660.000 espectadors; el "TN cap de setmana vespre", del 14 de juny, ocupa el quart lloc, amb 573.000 espectadors i una quota del 25,8%, i el "TN cap de setmana migdia" del dia 6 va ser sisè, amb 486.000 espectadors i una quota del 27,6%.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,7, segons el panel de GfK, el millor resultat de la història, des que se'n tenen dades. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 96,1%.

Molt bons resultats dels programes del "day time" i del "prime time"

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El "Polònia" del dia 18, amb una quota del 22,2% i 575.000 espectadors, va ser tercer, i té un 8,7 en qualitat. El "Primera línia" del dia 4 de juny, amb el qual va acabar la temporada, ocupa el cinquè lloc del rànquing dels més vistos del mes, amb una quota del 18,8% i 496.000 espectadors, el segon millor resultat de la temporada. A més a més, obté una valoració qualitativa de 8,9, segons GfK.

El "30 minuts" titulat "Hospital sense fronteres", va ser vuitè, amb 451.000 espectadors i una quota del 18,4%, va liderar la franja i es va convertir en el cinquè més vist de la temporada. El va seguir "El virus de la corona", amb un 19,6% de quota i 430.000 espectadors i, a més, és el més ben valorat del mes, segons GfK, amb un 9,1. El "Tabús" del 3 de juny es va situar en desè lloc, amb una quota del 17,1%, 430.000 espectadors i un 8,3 de valoració qualitativa. I va tancar la temporada amb una audiència mitjana de 425.000 espectadors i una quota del 16,4%. Tot seguit es troba el "Zona zàping" del dia 12 de juny, amb 423.000 espectadors i un 17,9% de quota, el tercer millor resultat de la temporada.

Entre els més vistos del mes també destaca l'"APM?" del dia 18, amb una quota del 16,6% i 391.000 espectadors; el "Cuines", del dia 16, en què Marc Ribas va preparar un pollastre amb samfaina, que van veure 380.000 espectadors i va fer un 20,9% de quota, i l'"Està passant", el programa d'humor dels vespres, que condueix Toni Soler, del 3 de juny, que va fer una quota del 18% i 375.000 espectadors.

Bons resultats de l'estrena de la coproducció de TV3 "El crèdit", que es va emetre el 24 de juny, amb 357.000 espectadors i una quota del 15,6%, que el converteixen en la tercera pel·lícula més vista de la temporada. I també de la sèrie del "prime time" dels dilluns, "Drama", protagonitzada per Elisabet Casanovas, amb una quota del 13,2% i 332.000 espectadors, i líder de la franja.

I també ha destacat aquest juny el documental "Mentre aplaudíem", que va liderar la franja amb tots dos capítols. El dia de l'estrena el van veure 327.000 espectadors i va fer una quota del 14%; el segon capítol va fer una quota de l'11,6% i 288.000 espectadors. I ha obtingut un 8,9 de valoració qualitativa al panel de GfK.

Aquest mes també s'han estrenat "L'ofici de (sobre) viure", que condueix Gaspar Hernández, amb una quota del 8,6% i 168.000 espectadors, i el magazine esportiu "Onze", amb Francesc Garriga al capdavant, amb 90.000 espectadors i un 8% de quota.

D'altra banda, el 33 va fer molt bons resultats l'11 de juny, amb un "prime time" dedicat a Rosa Maria Sardà, amb una quota del 4,3%, com també el 20 de juny, amb el programa "Liceu a la fresca" amb una quota del 2,5% i 46.000 espectadors.

"Les de l'hoquei" tanquen la temporada amb excel·lents resultats

La sèrie del "prime time" dels dilluns ha acabat la segona temporada amb bons resultats. Ha obtingut una audiència mitjana de 343.000 espectadors i una quota del 13,3%. A més a més, dins el rànquing dels més vistos del mes se situa el capítol "Ruptures", que es va emetre el 15 de juny, amb una quota del 14% i 353.000 espectadors.

Pel que fa a les audiències digitals, és el programa amb més audiència, amb 179.000 usuaris únics i el programa amb més reproduccions la carta, amb més de 839.000. Aquest juny ha estat el millor mes de les dues temporades de la sèrie, i els quatre vídeos més vistos són de la sèrie. I 11 dels 20 vídeos més vistos del mes també ho són.

L'emissió més vista en directe del mes va ser l'últim capítol, "La gran final", amb 14.500 usuaris únics.

Des del començament, "Les de l'hoquei" ha registrat gairebé 4 milions de reproduccions a la carta i 2,5 milions d'aquestes reproduccions s'han fet durant aquesta temporada.

El portal de la CCMA ha tingut una audiència de 3,6 milions d'usuaris únics i TV3 supera els 9,2 milions de reproduccions de vídeo

Al juny, TV3 ha tingut més de 9,2 milions de reproduccions de vídeo. "Les de l'hoquei" és el programa amb més audiència i amb més reproduccions la carta. I el "MIC" i l'"InfoK" són el segon i el tercer, amb més de 244.000 i 220.000 espectadors, respectivament.

El portal de la CCMA ha tingut al juny una audiència de 3,6 milions d'usuaris únics, un 19% més que el mateix mes del 2019. El 324.cat, la secció de notícies del portal de la CCMA, té 1,8 milions d'usuaris únics, amb un increment del 36% respecte al juny de l'any passat. Pel que fa al Super3, té 250.000 usuaris únics, el doble que el mateix mes del 2019.

I pel que fa a les xarxes socials, al juny s'han publicat més de 250.000 missatges a Twitter sobre els programes de TV3, segons dades de Kantar. El programa més comentat ha estat "Preguntes freqüents", amb 58.000 missatges.

 

 

Anar al contingut