Audiències juny
Audiències juny
Amb un 14,5% de quota

TV3 comença l'estiu líder i fa el millor juny des del 2007

TV3 és líder del juny, amb una quota del 14,5%, i lidera la franja del day time i del prime time amb contundència. "Eufòria" i "Crims" acaben una temporada de rècords, en un mes on han destacat també les estrenes de "Merlí: sapere aude" i "La gran vetllada" i els excel·lents resultats de "Cuines" i "Com si fos ahir"

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest juny, TV3 ha aconseguit una quota del 14,5% i fem el millor juny des del 2007. Continuem liderant la franja del day time, amb un 14,2%, i del prime time, de manera contundent, amb una quota del 16,8%. Situem 9 programes entre els 10 més vistos. Novament, els informatius són líders en totes les edicions, en un mes de juny en què destaquen "Eufòria" i "Crims", que acaben una temporada de rècords, les estrenes de "Merlí: sapere aude" i "La gran vetllada". També obtenen excel·lents resultats "Cuines" i "Com si fos ahir".

Excel·lents resultats de les estrenes, els programes que acaben temporada i la franja del migdia

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El capítol que va tancar la temporada de "Crims", "La noia de Portbou: Evi" va ser el programa més vist del mes, amb 602.000 espectadors i un 27,5% de quota. El programa ha marcat diversos rècords històrics i tanca amb una mitjana de 581.000 espectadors i un 25,8% de quota, la més alta de la història del programa.

"Eufòria", el talent musical presentat per Marta Torné i Miki Núñez, ha estat tot un èxit d'audiències. La gran final del programa, el 17 de juny, va fer un resultat de rècord, amb 473.000 espectadors, un 29,7% de quota. El talent ha tancat aquesta primera temporada amb un 19,7% de mitjana.

A la franja del migdia continua destacant "Cuines", amb Marc Ribas, Gessamí Caramés i Arnau París, que fa tot el mes molt bons resultats. El programa del 10 de juny, en què van preparar uns xampinyons farcits de sobrassada, va ser el setè del mes, amb un 32,3% de quota. I "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, el dia 17 va ser onzena, amb 321.000 espectadors i un 23,7% de quota.

Aquest juny també han destacat les estrenes de "Merlí: sapere aude", amb un doble capítol. El primer va fer un 14,4% de quota, i el segon un 13,7%. "La gran vetllada", amb Carol Rovira, es va estrenar amb una quota de l'11,8%.

El "Preguntes freqüents" del 4 de juny va fer una quota del 17,2%. El programa fa la millor quota mensual aquest juny, amb un 15,1%.

Aquest mes, també han destacat entre els més vistos el "Polònia" del dia 9, amb una quota del 17,5%; el "30 minuts", amb "La revolució forestal", amb un 13% de quota; "La gran pel·lícula", amb el film "Green book", amb una quota del 16%; el "Sense ficció" del dia 21, amb "Poliamor, més enllà de la monogàmia", amb un 13,4% de quota; l'"Està passant" del dia 1, amb una quota del 16,7%; l'"APM?", del dia 2, amb un 12,7% de quota, i l'"Atrapa'm si pots" que es va emetre el dia 12, amb una quota del 15%.

Esport3, millor juny des del 2016

El canal Esport3 continua amb molt bons resultats i fa el millor més de juny des del 2017. L'audiència acumulada ha estat d'1.790.000 espectadors.

L'handbol i el bàsquet han destacat aquest juny. La final de la Lliga de Campions d'handbol entre el Barça i el Kielce ha estat el més vist del mes, amb 93.000 espectadors i un 6,9% de quota; la pròrroga del partit, amb 102.000 espectadors i un 7,6% de quota, i el postpartit, amb 93.000 espectadors i un 5,9% de quota. I el partit que va suposar l'ascens del Girona a la Lliga ACB de bàsquet el van veure 48.000 espectadors i va fer un 3,6% de quota.

També bons resultats per al programa "Onze". El dia més vist del més va ser el 29, amb 53.000 espectadors i un 3,9% de quota. I també per al "Gol a gol" del dia 19, amb una quota del 3,2% i 42.000 espectadors.

Audiències digitals

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 11,6 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, un 18% més que el mateix mes de l'any passat.

"Com si fos ahir", "Crims" i "Eufòria" han superat el milió de reproduccions a la carta. És el segon mes que tres programes superen aquesta xifra en un mateix mes.  

"Crims" ha estat el programa amb més audiència a la carta del mes, amb una xifra de 367.000 usuaris únics que han fet 1.500.000 reproduccions, rècord mensual de totes les temporades. Els quatre vídeos més vistos de TV3 han estat de la nova temporada del programa.

"Eufòria" és el segon programa més vist a la carta durant el mes de juny, amb 268.600 usuaris únics que n'han fet 1.100.000 reproduccions. Dels 10 vídeos més vistos, 3 són gales del programa.  

"Preguntes freqüents" obté la millor audiència a la carta des del febrer del 2021, amb 123.200 reproduccions. I el "Tot es mou" fa la millor xifra a la carta des de l'abril del 2020, amb 94.800 usuaris únics.

L'emissió més vista en directe del mes ha estat la final de la Lliga de Campions d'handbol, entre el Barça i el Kielce, amb 35.000 usuaris únics.

El portal de la CCMA va tenir 4,2 milions d'usuaris únics. I l'app l'han fet servir 276.800 usuaris únics, la millor xifra des de l'octubre del 2017.

I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat 177.300 missatges a Twitter. I el programa més comentat ha estat "Eufòria", amb 36.600 missatges publicats a Twitter.

 

Anar al contingut