Promoció cadena 18è mes consecutiu

TV3 arrenca l'any líder, amb el millor gener des del 2010 (14,6%)

TV3 augmenta les xifres respecte al desembre i lidera les audiències per divuitè mes consecutiu, i manté una distància destacada (3 punts) amb la segona cadena més vista
TEMA:
Mitjans de comunicació
Audiències gener

TV3 ha viscut aquest any la millor arrencada dels últims 9 anys, amb un 14,6% de quota al gener. La cadena suma ja 18 mesos consecutius de lideratge.

Els 11 programes més vistos, de TV3

TV3 manté el lideratge tant al "day time"" (14,1%) com al "prime time" (17,6%), i ha estat líder 29 dels 31 dies del mes. De fet, tots els dies de gener el programa més vist ha estat un de TV3. Els 11 programes més vistos a Catalunya durant el gener són de TV3.

El partit de Copa del Rei entre el Barça i el Sevilla encapçala aquest rànquing amb un imbatible 37% de quota i 1.091.000 espectadors. El "TN Vespre" del 28 de gener és el segon programa més vist, amb un 30,9% de quota (843.000 espectadors). El "Polònia" del 24 de gener és el tercer programa del rànquing, amb 691.000 espectadors i un 24,8% de quota.

El quart programa més vist al gener ha estat el "TN Cap de setmana Vespre" del 27 de gener (23,4% de quota, 658.000 espectadors). El "Sense ficció "Altsasu: ferides obertes" és el cinquè amb una quota del 22,8% i 644.000 espectadors, mentre que els 541.000 espectadors (19,6%) que van seguir l'"APM" del 16 de gener l'han fet el sisè programa més vist. Els "TN Migdia" del 20 i 22 de gener són al lloc 7 i 8 del rànquing, respectivament. El "30 minuts" "D'on ve el que mengem" és el novè programa més vist amb un 17,4% de quota (503.000 espectadors) i la catifa vermella dels premis Gaudí tanca el top 10 amb 503.000 espectadors i un 17,2% de quota. El capítol d'estrena de "La gran il·lusió" és l'onzè programa més vist: va ser seguit per 501.000 espectadors (18,1% de quota).

Bons resultats de les estrenes

Precissament els bons resultats dels programes que s'han estrenat aquest mes han contribuït al lideratge de TV3. La nova temporada de "Benvinguts a la família" es va estrenar amb un 17,8 de quota. "Trenquin tòpics" es va estrenar amb un 16,6% de quota i "La gran il·lusió", amb un 18,1%.

Els informatius més vistos, líders en credibilitat i imparcialitat

Els informatius de TV3 també són líders al gener i milloren els resultats del mes de desembre. Aquest mes s'han registrat les edicions més vistes de la temporada del "TN Comarques" (339.000 espectadors el dia 29) i del "TN Vespre" (843.000, el dia 28).

Els informatius de TV3 es mantenen, a més, al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb una puntuació de 8,6 sobre 10 segons el panell de GfK: són líders en credibilitat (96,1%), i en imparcialitat (93,3%).

Creix el consum de vídeo digital, tant en directe com a la carta

Al gener, TV3 ha tingut 8,9 milions de reproduccions de vídeo, un 6,4% més que el mes anterior. Els quatre partits de la Copa del Rei transmesos per TV3 encapçalen el rànquing dels programes en directe més vistos.

A la carta, els programes més vistos han estat "Com si fos ahir", "Polònia", "Tot es mou", "Sense ficció" i "Benvinguts a la família". El vídeo més vist ha estat el capítol 289 de "Com si fos ahir", amb 65.000 reproduccions.

Al gener, 2.858.000 usuaris únics han visitat el portal de la CCMA. La secció de notícies ha tingut 1.038.000 usuaris únics. I a les xarxes socials, "Preguntes freqüents" és el programa de TV3 més comentat amb 116.600 piulades, i TV3 és el sisè canal de televisió amb més conversa socials a Twitter a tot Espanya.

ARXIVAT A:
Mitjans de comunicació

VÍDEOS RELACIONATS