TV3 arrenca la nova temporada líders, amb una quota del 14,3%
TV3 arrenca la nova temporada líders, amb una quota del 14,3%
Amb un 14,3% de quota

TV3 arrenca la nova temporada líder i es distancia de la competència

TV3 és líder al setembre, amb una quota del 14,3%, el millor mes de setembre des del 2018. Aquest mes han destacat la tornada de "Crims", "Joc de cartes", "FAQS", "Sense ficció" i l'"APM?"; i estrenes com "Dilluns començo" o "Fake night". Pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA i el 324.cat obtenen els millors resultats d'un mes de setembre

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest setembre, ha aconseguit una quota del 14,3%, el millor resultat del setembre des del 2018.

Amb la tornada a la graella de la programació habitual, liderem la franja del day time amb un 14,3% i la del prime time, amb comoditat, amb una quota del 16,2%. Hem situat 14 dels programes al rànquing dels 20 més vistos i, de nou, els informatius són líders en totes les edicions. Aquest mes han destacat la tornada de "Crims", "Joc de cartes", "Preguntes freqüents", "Sense ficció" i "APM?", i estrenes com "Dilluns començo" o "Fake night".

Bons resultats dels programes del day time i del prime time, i de les estrenes

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El Piromusical de la Mercè va ser tercer del rànquing, amb una quota del 25,6% i la tornada de "Crims", amb el crim de la Guàrdia Urbana, ha estat excel·lent. El capítol del 27 de setembre, amb la declaració de l'Albert, ocupa el cinquè lloc, amb 514.000 espectadors i una quota del 23,6%, el millor resultat des del 3 de febrer del 2020, dia que es va estrenar el programa.

'Crims' torna aquest setembre amb el crim de la Guàrdia Urbana
 

El "Polònia" del 16 de setembre és setè, amb un 17,7% de quota, i el "30 minuts", amb "La gran evasió", és desè.  El "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, continua destacant cada migdia. El del dia 1 de setembre, en què va preparar Bao Bun de garró, va ser dotze.

El catorzè és el "Sense ficció" del 7 de setembre, amb "102 minuts que van canviar Amèrica", amb una quota del 18,5% i 346.000 espectadors. Estrena de la temporada amb el més vist des de "Balandrau", que es va emetre el 18 de maig.

La nova temporada de l'"APM?", comença amb una quota de l'11,8% i líder de la franja, així com "Preguntes freqüents", que el 4 de setembre va tornar a la graella liderant la nit amb un 13,8%. "Joc de cartes", per la seva banda, va acabar la temporada d'estiu en quinzè lloc del rànquing i ha començat la cinquena temporada també en el rànquing dels més vistos, en el lloc 23, i líder de la franja, amb una quota del 17,8%.

Dues estrenes que destaquen aquest setembre són les de "Dilluns començo", el 12 de setembre, amb una quota del 12,6%, i el programa del dia 26, amb la dimensió "healthy", que va fer el seu rècord, amb 246.000 espectadors i un 12,6% de quota.

 

L'altre programa és "Fake night", amb una quota del 14,1%, 238.000 espectadors i una acumulada de 552.000 espectadors.
Aquest mes també es va estrenar "Lloguer a primera vista", l'1 de setembre, dia que va liderar la franja, amb una quota del 12,3%.

La gala "Catalunya aixeca el teló", que es va emetre el dia 6, va fer una quota del 13,5% i va ser líder de la franja, i la presentació de la temporada de TV3, amb "Arrenquem!", va fer una quota del 14,3%. El missatge del president Pere Aragonès, el 10 de setembre, va liderar la franja amb una quota del 19,5% i pel que fa a la programació de l'11 de setembre, l'acte institucional també va ser el més vist de la franja, amb 330.000 espectadors i una quota del 17,8%.

I pel que fa a "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, el capítol del 3 de setembre, amb una quota del 18,6% i 293.000 espectadors, se situa en 25è lloc.

Audiències digitals

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 11,8 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta; la millor dada històrica en un mes de setembre, i un 35% més de reproduccions que el mateix mes de l'any 2020.

"Crims" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb 240.000 usuaris únics. Els tres vídeos amb més reproduccions del mes de setembre han estat els capítols del crim de la Guàrdia Urbana. "Com si fos ahir" ha estat el programa amb més reproduccions de vídeo a la carta, amb 1,2 milions de reproduccions.

I l'emissió més vista en directe ha estat l'erupció del volcà de La Palma, el 21 de setembre, amb gairebé 42.600 usuaris únics.

El portal de la CCMA va tenir 4,2 milions d'usuaris únics, la millor dada en un mes de setembre, i un 10% més que el mateix mes de l'any anterior. El 324.cat obté una audiència digital de 2,1 milions d'usuaris únics, i també fa el rècord de setembre, i supera en un 23% el mateix mes de l'any passat.

Anar al contingut