Líders d'audiència a internet a Catalunya tota la temporada

TV3 acaba la temporada amb excel·lents resultats

TV3 ha acabat la temporada com a líder tots els mesos des de fa tres anys. Els programes de "day time" i de "prime time" han fet molt bons resultats juntament amb els telenotícies.

En el "day time" han destacat "Els matins", el "Planta baixa", el "Tot es mou" i l'"Està passant".

El magazín "Els matins", amb Lídia Heredia, ha fet una quota mitjana del 18,3% i 79.000 espectadors i una audiència acumulada de 3.473.000 espectadors. El dia més vist de la temporada va ser el 14 d'octubre, amb la sentència del procés.

Tot seguit el "Planta baixa", amb Ricard Ustrell ha fet una mitjana de 216.000 espectadors i una quota del 18,5%. L'audiència acumulada ha estat de 4.535.000 espectadors i el programa més vist va ser el 16 de març, amb l'inici del confinament pel coronavirus. També el programa més vist del "Tot es mou" va ser el 16 de març. El magazín, conduït per Helena Garcia Melero i Lluís Marquina, ha fet una quota mitjana del 13,6% i 204.000 espectadors, i una audiència acumulada de 4.997.000 espectadors.

 

I l'"Està passant" el programa d'humor dels vespres que presenta Toni Soler, ha acabat la temporada amb una quota del 19% i 385.000 espectadors. L'acumulada ha estat de 4.144.000 espectadors i el programa més vist es va emetre el 31 de març i el van veure 617.000 espectadors.

I pel que fa al "prime time" destaquen el "Sense ficció", l'"APM?", el "Polònia" i el "Zona zàping".

El "Sense ficció" ha fet una quota mitjana del 13,2% i 314.000 espectadors, una audiència acumulada de 3.320.000 espectadors i el programa més vist va ser el del 15 d'octubre amb el reportatge "1-O, cas obert", amb 644.000 espectadors.

L'humor també ha destacat aquesta temporada, amb l'"APM?", amb 367.000 espectadors i una quota del 15,4%, una acumulada de 3.563.000 espectadors, i el programa més vist va ser el del 6 de novembre. El "Polònia", amb 559.000 espectadors, una quota del 21,2%. Ha fet 3.374.000 espectadors d'audiència acumulada, i el programa més vist va ser el del 24 d'octubre, amb 803.000 espectadors. I el "Zona zàping", amb una quota del 14,4% i 336.000 espectadors. L'audiència acumulada és de 3.592.000 espectadors i el capítol més vist va ser el que es va emetre el dia 3 d'abril.

Dels programes del cap de setmana destaquen el "Preguntes freqüents" amb Cristina Puig, amb una quota mitjana de la temporada del 16,5%, 292.000 espectadors i una audiència acumulada de 4.039.000 espectadors, i el programa més vist va ser el del 28 de març, amb 491.000 espectadors. I el "30 minuts" més vist de la temporada va ser el del dia 20 d'octubre, amb el reportatge "Sentenciats", amb 728.000 espectadors. L'audiència mitjana de la temporada és 351.000 espectadors, una quota del 14% i l'audiència acumulada és de 3.044.000 espectadors.

 

Audiències digitals

TV3 ha estat la televisió líder d'audiència a internet a Catalunya tota la temporada, i ja acumula 38 mesos consecutius de lideratge. La mitjana d'audiència digital mensual ha estat de 2,8 milions d'usuaris únics a Espanya, i el mes amb més audiència va ser el març, amb 3,8 milions d'usuaris únics a Espanya.

Pel que fa al consum de vídeo, en conjunt s'han fet 122 milions de reproduccions de vídeo en directe i a la carta a les plataformes digitals de TV3. És un 11% més que la temporada 2018-2019. I el dia amb més audiència en directe per internet va ser el 14 d'octubre, dia de la publicació de la sentència del judici del procés, amb 307.000 usuaris únics.

 

 

"Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, és el programa amb més reproduccions a la carta de la temporada, amb 7,6 milions, malgrat interrompre la seva emissió, i ha tingut una mitjana setmanal de més de 304.000 reproduccions a la carta.

"Les de l'hoquei", la sèrie que es va emetre en el "prime time" dels dilluns, és el segon programa més vist a la carta, amb 2,9 milions de reproduccions dels vídeos de la sèrie. A més, el vídeo de TV3 més vist a la carta ha estat el primer capítol de la segona temporada de la sèrie que acumula 220.000 reproduccions. Els 13 vídeos més vistos de TV3 durant aquesta temporada són justament els 13 nous capítols de la sèrie, que ha duplicat sobradament el consum de la temporada anterior (+128%).

El tercer lloc és per a "Polònia", amb 2,8 milions de reproduccions. Ha tingut una audiència digital setmanal de 42.350 usuaris únics i 79.400 reproduccions de vídeo en directe i a la carta. La setmana amb les millors dades va ser la posterior a la sentència del judici del procés, amb 97.000 usuaris únics i 179.000 reproduccions. A més, a les xarxes socials el programa ha continuat incrementant el nombre de seguidors, i ha arribat als 287.000 a Facebook, 187.000 a Twitter i 43.900 a Instagram. I aquesta temporada s'han publicitat 310.000 missatges a Twitter.

El "Cuines", amb Marc Ribas, ha crescut un 109% i ha registrat més d'un milió de reproduccions a la carta. I destaca el creixement de l'"InfoK", que ha tingut més de 2,1 milions de reproduccions a la carta i ha crescut un 173% respecte a la temporada anterior.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

Anar al contingut